Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Sikkerhed
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Liste med Sikkerheds Programmer
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Liste med Sikkerheds Programmer

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Liste med Sikkerheds Programmer
    Sendt: 02 Dec 2010 kl. 16:01
Sidder lige og kigger lidt på listen.. Meget er jo ændret siden.
Runscanner er feks. også for 64 bit OS nu.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 Nov 2009 kl. 20:16
Oprindeligt skrevet af MC MC skrev:

Oprindeligt skrevet af Flyswap Flyswap skrev:

Plejer at kigge her; Linky

Det er den liste der før i tiden blev varetaget af CastleCops. Men åbenbart er der et medlem derfra der synes den ikke skulle gå i gravenWink


 
Fint nok, men det er jo en wiki, som kan redigeres af alle Wink


Den eneste der har skrevet til den, er LU fra CastleCops. Det var også ham der vedligeholdt den for CC.Wink
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Nov 2009 kl. 13:16
Det tror jeg gerne Binde, Det er en fin liste du har lavet, og må have været et stort arbejde.
Tak skal du have Wink
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26 Nov 2009 kl. 21:30
Det tog mig det meste af idag til at smide en del ud og rette links...
Har dog tilføjet nogle nye ting til også...
 
Jeg må klart sige at jeg jo ikke laver listen efter hvad som er bedst... Men hvad der i det hele taget er derude... Og helst gratis :)
 
Den er nu også indbygget i min toolbar, så man jo altid har et link ved hånden.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26 Nov 2009 kl. 20:40
Der er jo ingen grund til at afprøve div, programmer. Vi på Nettips ved jo godt hvad der er værd at gå efter.
Men alligevel, så tak for listen Binde. Især Online scannerene kan ialtfald bruges Wink Det må have taget dig hundere år og en eftermiddag at lave den liste.

Jeg har også en liste med online scannere her ! og som dækker de mest basale behov . Bemærk at lidt nede på siden er der link til Malwarecheck som også har gode foreslag til antimalware tools.


Redigeret af KurtE - 26 Nov 2009 kl. 21:17
Til top
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 19 Dec 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5096
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26 Nov 2009 kl. 19:57
Det er helt i orden MC !Thumbs Up
Hvis man er interesseret i at afprøve et program, kan man jo også selv gøre de overvejelser man vil, og lave sin egen kontrol hvad opdatering m.m. angår.Wink
Mvh. Wiseguy.

The best things in life are FREE.
Til top
MC Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 09 Nov 2007
Status: Offline
Point: 3548
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26 Nov 2009 kl. 19:50
Jeg har ikke gennemgået dem alle, og orker det heller ikke. Malware og malware? Det er jo som man ser det. Vil ikke være smagsdommer over din liste.
 
Arovax har ikke været opdateret i flere år. Der er måske andre, jeg ved det ikke.
"Those who would sacrifice freedom for security deserve neither" / Benjamin Franklin

Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26 Nov 2009 kl. 19:29
Jeg vil da være interresertet i at vide hvilke som skulle være malware... og hvilke som er outdated.
 
Skal jeg kun linke til de aller bedste AV-programmer... så vil der kun være 5 AV programmer på...
 
Jeg må sige at jeg ikke lige helt ved om disse to skal være på:
 


Redigeret af Bindegal - 26 Nov 2009 kl. 19:32
Til top
Netsurferen2 Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Dec 2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 5471
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Netsurferen2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26 Nov 2009 kl. 19:28
Comodo BoClean kan hentes her (om det stadig opdateres, ved jeg ikke)
majorgeeks.com: http://majorgeeks.com/Comodo_BOClean_Anti-Malware_d5616.html
HUSK: den mest udbredte fejl er, fejl40 ;-)
Windows 10 Home 64-bit
Avast
Til top
MC Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 09 Nov 2007
Status: Offline
Point: 3548
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26 Nov 2009 kl. 19:17
Jeg orker ikke rigtigt at ændre i den efter min opfattelse er kvalitet, sorry Embarrassed. Vil heller ikke være fair overfor Bindegals liste, for det er jo hans.
"Those who would sacrifice freedom for security deserve neither" / Benjamin Franklin

Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.