Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Software og hardware
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Søgeprogram i stedet for windows eget
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søgeprogram i stedet for windows eget

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fjensen Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 22 Okt 2007
Status: Offline
Point: 537
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fjensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Søgeprogram i stedet for windows eget
    Sendt: 05 Apr 2011 kl. 11:32
Hej
Hvilket gratis program til at søge på computeren kan anbefales i stedet for windows' eget. Jeg bruger xp. Savner det med hunden.
 
Tak på forhånd.
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Online
Point: 27050
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Apr 2011 kl. 12:17
Her er et alternativ: http://www.voidtools.com/
og et tredie som minder meget om den som er i XP: http://www.easexp.com/xsearch/
------------------------------------------------------------ 
Savner du hunden, på det normale søgeprogram i windows, så kan du sagtens sætte den på.
Klik søg i startmenu - klik på skifte indstillinger, her kan du sætte figurene på.
 
Er det sådan at du slet ikke har den i din startmenu, kan du fixe det sådan:
Højreklik din startmenu - vælg egenskaber - vælg tilpas - vælg avanceret - sæt flueben i boksen Søg.
Så har du den i din menu igen.
 
Og hvis du mangler den i explorer: åbn et vindue (eller folder) - højreklik i menuen (hvor ikonerne er) - vælg Tilpas, her kan du tilføje søg.
 
Eller hvis Søg slet ikke virker, kan dette fixes, men det kræver at man går i registry.
Skriv regedit i kør og tryk Ok - find denne streng: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer\NoFind

Har NoFind en denne value "01 00 00 00" så ændre den til "00 00 00 00" og genstart så.
Dette skulle løse problemet.


Redigeret af Bindegal - 05 Apr 2011 kl. 12:56
Til top
steffen ernst Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 15 Okt 2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 534
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steffen ernst Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Apr 2011 kl. 18:04

Denne fungerer perfekt

http://www.voidtools.com/
Til top
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 19 Dec 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5096
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Apr 2011 kl. 21:10
............Og jeg hader den sk... hund ! Jeg putter den i det sorte hul hver gang den kommer frem.LOL
Sjovt nok, jeg elsker hunde, bare ikke lige den race som MS har anskaffet sig, den er s.. for dum af en hund at være.Smile
Mvh. Wiseguy.

The best things in life are FREE.
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Online
Point: 27050
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Apr 2011 kl. 21:21
Jeg kan sjovt nok ikke finde den dér robot i min.. der er en anden figur der hedder anni..
er der en metode til at finde robotten, og sætte den ind hos de andre?
 
Jeg tror iøvrigt at den var i win 98 også..
 
- HOV! lige midt i, at jeg skriver dette fandt jeg noget på dette site:
Og det var Robby jeg ledte efter.. Men jeg tvivler på at de er til søgeprogrammet..


Redigeret af Bindegal - 05 Apr 2011 kl. 21:52
Til top
fjensen Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 22 Okt 2007
Status: Offline
Point: 537
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fjensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Apr 2011 kl. 08:04
Som sædvanligt - tak for hjælpen. Jeg kigger på dem.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Apr 2011 kl. 10:22
Oprindeligt skrevet af steffen ernst steffen ernst skrev:


Denne fungerer perfekt

http://www.voidtools.com/


Netop, det hurtigste og bedste søgeprogram pt. Thumbs Up



Redigeret af KurtE - 06 Apr 2011 kl. 10:22
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Online
Point: 27050
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08 Apr 2011 kl. 02:11
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.219 sekunder.