Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Giveaways
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Microsoft DreamSpark Igen
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Microsoft DreamSpark Igen

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Microsoft DreamSpark Igen
    Sendt: 07 Jan 2012 kl. 09:34


Redigeret af Bindegal - 27 Apr 2012 kl. 05:05
Til top
DevBob Se dropdown menu
Nysgerrig
Nysgerrig
Avatar

Oprettet: 16 Mar 2012
Status: Offline
Point: 3
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DevBob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Mar 2012 kl. 03:59
Der er gået noget tid siden dit indlæg... hvad endte det op med... var der nogen interesse ?
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Mar 2012 kl. 08:43
Hej DevBob og velkommen.

Som du selv skriver, er der gået noget tid siden Bindegal startede denne tråd. Faktisk over 2 måneder. Bindegal er en flittig herre på Nettips og gerne travlt beskæftiget med at lave nye tråde hver dag og besvare eventuelle efterfølgende kommentarer, spørgsmål etc.

Det er derfor ikke utænkeligt, at Bindegal slet ikke lægger mærke til dit indlæg og spørgsmål. Jeg ved det sæføli ikke, da jeg ikke kender hans procedurer. Men var jeg dig, ville jeg prøve en anden fremgangsmåde for at komme i kontakt med ham. Umiddelbart kan jeg se 2 måder:

1. Finde en frisk tråd skrevet af Bindegal (i dag, i går osv.) og der referere, henvise el. linke til denne tråd.

2. Sende ham en PM (Personlig Meddelelse). > Forum > Nye beskeder > Ny besked > skriv Bindegal i 'Til medlem'.




Redigeret af Prutterhunden - 16 Mar 2012 kl. 08:53
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Mar 2012 kl. 14:46


Redigeret af Bindegal - 27 Apr 2012 kl. 05:05
Til top
DevBob Se dropdown menu
Nysgerrig
Nysgerrig
Avatar

Oprettet: 16 Mar 2012
Status: Offline
Point: 3
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DevBob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Mar 2012 kl. 18:37
Hej Prutterhunden :-)
 
Ja, han er vildt flittig og har oven i købet lagt mærke til mit indlæg ;-)
 
Jeg vil få skrevet til ham.
 
Og tak for dine tips :-)
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Mar 2012 kl. 22:16
Det var så lidt, DevBob. Glæder mig at kunne hjælpe Thumbs Up
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 04:32


Redigeret af Bindegal - 27 Apr 2012 kl. 05:05
Til top
DevBob Se dropdown menu
Nysgerrig
Nysgerrig
Avatar

Oprettet: 16 Mar 2012
Status: Offline
Point: 3
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DevBob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 15:50
Bindegal, jeg takker endnu engang. Den virker, og jeg er vildt glad. Det er simpelthen for fedt, tak Big smile
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.