Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Linux og andre styresystemer
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - ... Telia meddeler ...
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

... Telia meddeler ...

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ... Telia meddeler ...
    Sendt: 18 Mar 2012 kl. 13:55
Oprindeligt skrevet af skrev:

Den meddelelse har jeg også fået adskillige gange fra Telia de sidste par dage. Ringede ind og fik at vide at det var en fejl jeg blot skulle ignorere.


Gad vide om nogen, pr refleks, sætter penge ind på deres konto, selvom den måske slet ikke er på nul???

Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34105
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Feb 2012 kl. 14:23
Det er udelukkende kundernes skyld
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Feb 2012 kl. 14:21
Det jeg undrer mig over er at de kan blive ved med at lave så mange fejl som de gør, og så stadig være forhandlere af div. tjenester.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Feb 2012 kl. 08:59
 


Redigeret af c3po - 01 Okt 2013 kl. 12:40
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Feb 2012 kl. 08:24
Hmmm undere mig over om det er en service de udøver, eller om de tager R**** på folk.

"Din 0 kb" udløber om ** dage?  0kb?

Fatter minus Confused
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08 Jan 2012 kl. 09:35
Tak for alle jeres svar -

Har skrevet til Telia (Men der var lukket, for det var om aftenen) -

Men det kan jo være, som Balder sider, en fejl ?!
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07 Jan 2012 kl. 21:59
Den meddelelse har jeg også fået adskillige gange fra Telia de sidste par dage. Ringede ind og fik at vide at det var en fejl jeg blot skulle ignorere.
Til top
Netsurferen2 Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Dec 2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 5471
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Netsurferen2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07 Jan 2012 kl. 19:51
jeg/vi bruger nettalk
og vi betaler forud hver måned med dankort, taletiden tjener vi hjem på køb
HUSK: den mest udbredte fejl er, fejl40 ;-)
Windows 10 Home 64-bit
Avast
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34105
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07 Jan 2012 kl. 19:16

Ud fra hvad jeg kan læse i denne tråd, kan jeg se, at jeg valgte rigtig.

Har længe overvejet, om jeg udelukkende skulle bruge mobil, men jeg beholder min fastnet.

Jeg har TDC fastnet, og en Samsung i900, når jeg en sjælden gang bruger den,

går forbruget ind på min fastnetkonto. Aldrig vrøvl med manglende taletid.

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07 Jan 2012 kl. 19:06
Jeg bruger Lebara, da jeg ringer en del udenlands. Du er smart, hvis du med jævne mellemrum checker din resterende taletid. Der er nemlig de fleste steder en dato for, hvornår dine penge er brugt - uanset om du har telefoneret for dem.....og en anden dato for, hvornår din konto/dit fon no' udløber. Træls, men det er de vilkår, udbyderne bestemmer. Jeg havde små 300Kr stående, som blev slettet/scoret/stjålet den 31-12 -2011, så der kunne ikke ringes ud, mens der sagtens kunne ringes ind Exclamation
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.