Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Giveaways
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Farstone Total Recovery Express
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Farstone Total Recovery Express

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Farstone Total Recovery Express
    Sendt: 16 Jan 2012 kl. 20:55


Redigeret af Bindegal - 27 Apr 2012 kl. 05:15
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Jan 2012 kl. 22:47
Det er da rigtig smart. Ingen installation og resten serveret på et sølvfad. Prøver at se, om det lever op til beskrivelsen Wink
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Jan 2012 kl. 00:28


Redigeret af Bindegal - 27 Apr 2012 kl. 05:15
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Jan 2012 kl. 13:14
Ja, det kan du tro. Jeg afventer en mail med licensen, og så skal det skam prøves  Wink 

PS. Så kom svaret, og linket førte til sitet her, hvor det pludselig fremgår, at det kun er for Benelux landene Ouch
Men det kunne du ikke vide, da det ikke var synligt. Dette firma står i bad standing her fremover Big smile




Redigeret af AFFI - 17 Jan 2012 kl. 13:47
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Jan 2012 kl. 17:54
Farstone - synes jeg - laver ikke specielt gode programmer. Jeg husker da
Farstone RestoreIT kom frem for flere år tilbage,  og jeg installerede det, hvilket hurtigt endte i en formatering da det frøs fast under en recovery. Der havde forud for den hændelse også været andre problemer med programmet.

Deres programmer er ikke samme håndværk som foreksempel Macrium, Paragon, Radix, Easeus, og r-drive image. De har ikke den samme kvalitet.

Jeg har også tidligere haft Total Recovery Pro installeret men den røg ud 20 min. efter
igen, da jeg ikke havde tillid til det.. Jeg betragter det, som noget lidt for skrabet, og usikkert software.

Det er dog helt og holdent min egen personlige mening. Andre kan have haft bedre oplevelser med Farstone programmer.


 


Redigeret af KurtE - 17 Jan 2012 kl. 17:56
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Jan 2012 kl. 19:11
Deres forretningsmetoder er nok til, at jeg ikke bruger dem. Det var lige før, de krævede tlf no' for at få den åndsvage licens, og så får man et link, som fører en til noget, der minder om aprilsnar. Blev ellers interesseret, da det jo er et helt andet koncept end Paragon og Easus for eks., som jo ellers er rimeligt sikre kort. Hvorfor egentlig ikke bare bruge det indbyggede recovery tool, har jeg længe haft lyst til at spørge om Geek
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Jan 2012 kl. 21:32
Såvidt jeg husker droppede jeg Windows7 indbyggede diskimage program,  pga. at det er langsomt, omstændigt, og så fylder diskbillederne næsten det dobbelte af Macriums, og r-driveimage. Ikke et særlig interessant program, synes jeg. Et typisk lidt tungt microsoft program.
Såvidt jeg husker kan man heller ikke browse i backupèt, så skal man først søge efter mapper og filer...osv.







Redigeret af KurtE - 18 Jan 2012 kl. 09:44
Til top
krummedige Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6027
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krummedige Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 Jan 2012 kl. 01:23
Hos Wilders.

var der en der opgav efter det havde bootet over en time Confused
Endnu et eksempel på at der er freeware, der er meget bedre.
nogle tror fejlagtigt at fordi det har / koster penge er det bedre ! Sådan er det heldigvis ikke Smile
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 Jan 2012 kl. 01:31


Redigeret af Bindegal - 27 Apr 2012 kl. 05:16
Til top
krummedige Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6027
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krummedige Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 Jan 2012 kl. 01:36
I've tried just a day ago when I had to recovery my computer due to software removal glitch. It worked perfectly! But I do have a problem with their stating that it can be recovered in 2 minutes (under 250GBs)-- that's a damn lie!!!! It took over an hour for BOTH procedures: initial copy and recovery. Other than that, it works. I have XP.

http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=294244  5 sek. på Google Smile
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.188 sekunder.