Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Spil - generelt
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Xonotic 0.6.0
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Xonotic 0.6.0

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Xonotic 0.6.0
    Sendt: 15 Mar 2012 kl. 12:36
Xonotic 0.6.0 er et first person shooter (FPS) i stil med Quake. Det har mulighed for multiplayer.

http://games.softpedia.com/get/Freeware-Games/Xonotic.shtml

Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 Mar 2012 kl. 13:39
Det er et cool spil, som jeg selv spiller - dog sjældent online, da min tid ikke er til det, desværre. Hos mig krævede det end ikke installation. Jeg udpakkede blot den downloadede rar fil på et lagerdrev, lavede en genvej til spilmappen på skrivebordet, og så kører det. Spændende og med rimelig grafik tilmed Tongue
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 19 Dec 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5096
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 19:37
Oprindeligt skrevet af AFFI AFFI skrev:

Det er et cool spil, som jeg selv spiller - dog sjældent online, da min tid ikke er til det, desværre. Hos mig krævede det end ikke installation. Jeg udpakkede blot den downloadede rar fil på et lagerdrev, lavede en genvej til spilmappen på skrivebordet, og så kører det. Spændende og med rimelig grafik tilmed Tongue
Jeg er vild med FPS (First person shooter) spil, så derfor skulle jeg da også lige prøve dette. Jeg tror godt jeg kan få nogle timer til at gå med det, HVIS ! Jeg kunne ændre farven på våbnenes sigtekorn. Jeg kan faktisk ikke se det sigtekorn i kampens hede. Hvad siger du til det AFFI ? Har du samme problem ? Kan det konfigureres ? Jeg har ledt efter en løsning i konfigurationen, men kan ikke lige finde en løsning.Smile 
Mvh. Wiseguy.

The best things in life are FREE.
Til top
jesperbrandt Se dropdown menu
Nysgerrig
Nysgerrig


Oprettet: 12 Jan 2014
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 9
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperbrandt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 Aug 2014 kl. 21:38
Jeg spiller også selv Xonotic og har længe overvejet at lave en dansk info/community side om spillet. Det ville være fedt hvis vi var nogle flere gamere :-)
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.098 sekunder.