Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > It-nyheder
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - næste L.O.C album bliver gratis
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

næste L.O.C album bliver gratis

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Netsurferen2 Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Dec 2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 5471
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Netsurferen2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: næste L.O.C album bliver gratis
    Sendt: 16 Mar 2012 kl. 00:38
citat fra dr.dk

Danmarks bedst sælgende rapper L.O.C. går helt nye veje i forbindelse med udgivelsen af sit nye album, som kommer på gaden 23. marts.

Han har nemlig sagt farvel til sit pladeselskab og etableret sit eget i en hidtil uset forening med TDC.

- Det er på alle måder en langt mere favorabel model, vi har fået lavet her.
Jeg forstår i virkeligheden ikke, hvorfor der ikke er nogen, der har gjort det før, siger L.O.C. til Børsen.
HUSK: den mest udbredte fejl er, fejl40 ;-)
Windows 10 Home 64-bit
Avast
Til top
krummedige Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6027
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krummedige Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Mar 2012 kl. 01:28
Dejligt nogen har set lyset Clap
Til top
Netsurferen2 Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Dec 2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 5471
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Netsurferen2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Mar 2012 kl. 10:24
jo, de (tdc og L.O.C.) fjerner den dyre mellemhandler og de tjener begge på det.
flere besøgende på tdc (som sikkert læser mere på den side) og L.O.C. vil ikke ha store salgstal, men download bliver højt og er musikken god, vil flere høre ham live i sommeren.
så alle 3 "partnere" vinder på dette (3. partner er musik-fan/publikum)
HUSK: den mest udbredte fejl er, fejl40 ;-)
Windows 10 Home 64-bit
Avast
Til top
e-tech Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6927
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér e-tech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Mar 2012 kl. 19:44
Man kan sige mange ting om piraterne men faktum er at de har dog tvunget musikere til at være musikere, dvs. at holde koncerter som i gamle dage.

Det har LOC indset og bruger dette giveaway som et udstillingsvindue til hans fremtidige koncerter. Jeg synes at det er fair nok og rimeligt. Alle komme til at tjene på det.





Redigeret af e-tech - 16 Mar 2012 kl. 21:46
"Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall." - Confucius
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Mar 2012 kl. 22:51
Ja, det er vist ikke kun pirater, der gerne vil have sugerøret længere ned i musikernes lommer. Der er masser af eksempler på musikere, der er blevet snydt så vandet driver af musikselskaber, managers og andre parasitter og ovenikøbet på såkaldt lovlig vis. I mange tilfælde, alt for mange, er musikerne endt som ringvrag og det, der er værre. Og vi og resten af verden er gået glip af stor kunst. Så vi kan vel kun klappe i vore små hænder og sige tillykke til de, der finder vej ud af dette morads.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Mar 2012 kl. 09:55
Jeg forstår slet ikke,at der er nogen der gider købe det der rap crap Dead, men bare de bor langt væk fra mig skal de selvfølgelig have lov Evil Smile
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34108
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Mar 2012 kl. 11:07

Næh, det syntes jeg heller ikke, men smag, og behag, bare jeg slipper for det.

Det er derfor for, at sige det mildt: irriterende, at når jeg sætter mig til rette i min Stressless, med en kop et eller andet inden for rækkevidde for, at nyde aftnes Boksekamp, så dukker det squ også op. Shocked

Men når nu man efterhånden er opmærksom  på det, er det jo rart, at man bare kan skrue ned for lyden.Big smile

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
e-tech Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6927
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér e-tech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Mar 2012 kl. 11:14
Det er altid svært at diskuttere smag og behag.

Synes dog at rappere bidrager til udviklingen af det danske sprog, da de i det mindste rapper på dansk til sit hjemmepublikum. Det skal de have, selvom jeg er en rock fyr.

Det kan godt være en selvfølge nu, når man har været i landet i mange år, men da jeg kom til Danmark for en del årtier siden, syntes jeg godt nok at det var mærkeligt at danske kunstnere sang til sit hjemmepublikum på et fremmedsprog, som for det meste var engelsk.Ermm 

Jeg synes at de bedste sange, der gør det største indtryk på mig, fra de danske kunstnere, er de sange der rent faktisk er sunget på dansk. Og tak skæbne at den nye generation af musikere har indset det.

Vi får ægtheden, følelserne, dybden i stedet for sådan noget nasalt, mærkeligt noget, hvor nogen forsøger at være noget andet end de egentligt er. Der er dog undtagelser, men...ved det sgu ikke. Kommer an på, hvad man vil med musikken og hvad man bruger musikken til.






Redigeret af e-tech - 17 Mar 2012 kl. 11:15
"Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall." - Confucius
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34108
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Mar 2012 kl. 11:39

Meget enig.Thumbs Up

"danske kunstnere sang til sit hjemmepublikum på et fremmedsprog, som for det meste var engelsk."

Ja, det var jo fordi: "i Danmark kan man ikke blive stor nok".

Hvilket nogle danskere trods alt er blevet. Ingen nævnt, ingen glemt.

Kan godt lide når der i en sangtekst dukker gode forstående sætninger om, som f.eks.:

"når livets skjorte bliver for kort".

Man kunne ligefrem lave en tråd om den slags sangtekster.

Og det gjorde jeg så: http://www.nettipsforum.dk/topic19647_post122577.html#122577



Redigeret af El Barsko - 17 Mar 2012 kl. 11:40
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
e-tech Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6927
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér e-tech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Mar 2012 kl. 12:37
Jeg synes at Medina har gjort det på en smart måde. Lavet nogle danske uforglemmelige sange og engelske versioner til eksport. Fik succes både i Danmark og i udlandet. 
"Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall." - Confucius
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.203 sekunder.