Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Internettet
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - valg af browser ?
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

valg af browser ?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Peder Se dropdown menu
Godt i gang
Godt i gang


Oprettet: 16 Okt 2010
Status: Offline
Point: 69
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: valg af browser ?
    Sendt: 17 Apr 2012 kl. 15:28
Hej igen.

Tusind tak fordi I gider beskæftige Jer med mit lille problem.

Jeg prøver nu at oprette en ny tråd om spørgsmålet - min hjemmeside er: urservicecentret.dk

Mange hilsner fra
Peder
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Apr 2012 kl. 12:12
Oprindeligt skrevet af Peder Peder skrev:

Når jeg ser teksten fra Kim Larsens "Jutlandia" kan jeg ikke se nogen fejl, men derimod tilhørende becifringer til f.eks. guitarspil Smile.


prøv følgende kopier ind fra siden i wordpad henholdsvis fra Firefox og IE og se en langt værre formattering fra IE, der kommer det ind som var det smidt ind med en møggreb.


Oprindeligt skrevet af Peder Peder skrev:

Google Chrome + Firefox + Safari + Opera = OK
Internet Explorer = Fejlvindue "Ugyldig adresse" - men backend (/administrator) virker OK.


fornuftigt at teste i så mange browsere som muligt.
Det kunne være fint med et link så det kunne efterprøves.


Redigeret af børve - 17 Apr 2012 kl. 12:13
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Apr 2012 kl. 12:09
 


Redigeret af c3po - 01 Okt 2013 kl. 12:11
Til top
Peder Se dropdown menu
Godt i gang
Godt i gang


Oprettet: 16 Okt 2010
Status: Offline
Point: 69
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Apr 2012 kl. 11:54
Hejsa.

Når jeg ser teksten fra Kim Larsens "Jutlandia" kan jeg ikke se nogen fejl, men derimod tilhørende becifringer til f.eks. guitarspil Smile.

Måske kan jeg stille et lille spørgsmål her:

Jeg har for 5 dage siden lagt min hjemmeside ud på nettet, og jeg har testet den i 5 forskellige browsere. Siden er strikket sammen i Joomla 1.7.0

Google Chrome + Firefox + Safari + Opera = OK
Internet Explorer = Fejlvindue "Ugyldig adresse" - men backend (/administrator) virker OK.

Ved nogen her hvad der kan være galt, siden IE ikke vil vise min frontend?
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02 Apr 2012 kl. 14:23
Jeg syntes personligt ikke at der er den helt store forskell på Safari, Firefox og Google Chrome, men har dog hørt snak om at Chrome skulle være en smule hurtigere end de andre.
Det eneste sted hvor jeg selv har kunnet mærke forskel er på nogle sider hvor der er store billeder, hvor det kan tage lidt tid, og her er det faktisk som om at Google Chrome er lidt hurtigere, så måske er der noget om snakken. Prøv at besøg dette site her www.jegforsøgeratsøgemaskineoptimerevhjaseospam.dk og se om du også syntes det går hurtigere med Chrome.

Håber det måske kan hjælpe dig lidt..
(redigeret pga seo-spam)


Redigeret af Admin - 02 Apr 2012 kl. 20:14
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Mar 2012 kl. 22:26
Jeg besøgte en ven idag, og han havde netop installeret Opera, som jeg kun kender fra Mobil og smartphone. Jeg blev meget positivt overrasket over den's hurtighed. Den skal prøves på com. Tongue
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Dormant Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 11 Feb 2012
Status: Offline
Point: 575
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dormant Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Mar 2012 kl. 18:00
Oplevelsesmæssigt, er der efterhånden ikke den store forskel på de forskellige browsere når man surfer. Så det er primært de forskellige muligheder der ligger i en browser mht. at konfigurere dem til ens behov, der gør folk bruger ditten eller datten. Chrome bruger jeg ikke, da jeg ikke synes Google skal vide alt jeg laver. IE er på mine maskiner, som de er opsat, lidt sløret/uskarpe i teksturen. Opera, hmm, mange år siden jeg prøvede den. Hvilket "efterlader" mig med Firefox, som jeg dog altid har foretrukket på grund af de forskellige tilpasnings-muligheder den giver mig.
Til top
dddddddd Se dropdown menu
Engageret
Engageret
Avatar

Oprettet: 09 Jun 2011
Sted: dk
Status: Offline
Point: 276
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dddddddd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Mar 2012 kl. 14:20
Hej
 
tak for svarene.
 
Mvh
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34108
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Mar 2012 kl. 12:25
Det viser da hvad der står på siden. Hvad er det du syntes der er forkert?
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Mar 2012 kl. 12:18
LOL

det der viser jo intet som helst
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.