Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Nettips > Ris og ros
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Prutterhund af admin
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Prutterhund af admin

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
 Point: Emne-point: 1 Stemmer, Gennemsnit 1.00  Emne Søg Emne Søg  Emne-funktioner Emne-funktioner
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Prutterhund af admin
    Sendt: 24 Mar 2012 kl. 02:28
Jeg syntes at andre admins har været fantastisk væk, mhht at se på hvodan prutter "ryder op"..
Har man set andre admins sige noget?.. Næhhh

Nu har jeg sgu fået nok!

Prutter fis hjem til din hule, for jeg syntes du er aldeles dårlig, som admin!
Er der brugere der vil turde sige deres mening.. Så gør det!


Til top
Admin Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Sydfyn
Status: Offline
Point: 4028
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Admin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Mar 2012 kl. 08:10
Bindegal, jeg vil give dig 2 muligheder
giv en undskyldning
forlad forummet
Til top
John Westcoast Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Vestjylland
Status: Offline
Point: 7602
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér John Westcoast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Mar 2012 kl. 08:24
Oprindeligt skrevet af Admin Admin skrev:

Bindegal, jeg vil give dig 2 muligheder
giv en undskyldning
forlad forummet
"Ditto her!
Til top
FBJ SWF Se dropdown menu
Engageret
Engageret


Oprettet: 17 Jan 2010
Status: Offline
Point: 259
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FBJ SWF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Mar 2012 kl. 08:25
Om der er brugere, der tør sige deres mening… Tjoh - det kan jeg da godt.

Jeg er ikke specielt aktiv på Nettips, men jeg abonnerer på Nettips RSS feed, så jeg læser en del. Generelt finder jeg tonen på Nettips udmærket og nogenlunde som man oplever den i så mange andre fora - og det kan Admin vel tage æren for. I de tilfælde, hvor det kikser er du (Bindegal) ofte en medvirkende årsag til den kedelige tone.

Dit forsøg på at indlede et arabisk forår rettet mod Prutterhunden er usmageligt og helt uden stil. Det er beklageligt, at et medlem, med så mange års erfaring på Nettips, ikke kan finde ud af, at føre en sober diskussion - eksempelvis i diskussionen om, hvorledes et link bør undersøges (WOT, VirusTotal osv.). I stedet for at spilde tid og båndbredde på at finde og udpege fejl ved Admin skulle du fokusere din indsats på at hjælpe andre brugere af Nettips.

…og hvis du vil bestemme, så lav dit eget forum, hvor du kan være konge. Det har jeg gjort :-)

Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34103
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Mar 2012 kl. 10:48

Jeg bryder mig, generelt, ikke om, at kritisere andre, men overstående kritik, vil jeg holde med om. Det gælder ikke om, at være fræk, at tørre sige noget, og se hvor langt man kan gå.

Vær over for andre, som du vil have, at  andre skal være over for dig.

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Netsurferen2 Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Dec 2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 5471
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Netsurferen2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Mar 2012 kl. 13:08
kom nu lidt ned på jorden og nyd foråret.

tag heller og gå op i og hjælpe folk i stedet, enten ved og løse diverse pc-problemmer, finde give away og andet godt fra nettet.


HUSK: den mest udbredte fejl er, fejl40 ;-)
Windows 10 Home 64-bit
Avast
Til top
e-tech Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6927
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér e-tech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Mar 2012 kl. 14:12
Jeg vil hermed appellere at alle uenigheder holdes i en ordentlig tone og anerkender alle synspunkter, selvom jeg kan være uenig i nogle af dem.

Håber at sagen ender godt og jeg vil afholde mig til at afgive kommentar i denne tråd, for jeg er pisseinhabil i denne sag pga. mit gode forhold til Prutterhunden.



"Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall." - Confucius
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Mar 2012 kl. 15:09
Jeg mener ikke at jeg er fræk.. Jeg siger bare min holdning, da noget ser ud til at gå totalt over gevind..

Jeg kan ikke forstå at andre admins ikke har taget en snak med ham.. Er det da så slemt at jeg pointere dette?

Kedelig tone? Jeg mener ikke jeg er årsag til kedelige toner, når man tæller mine indlæg generalt, men jeg kan forstå, at ligeså snart man sætter sin holdning op, så bliver man beskudt.
Jeg kan som alle andre godt lide nettips, og generelt har der indtil nu været rart at poste sine "fund".

Så jeg kan absolut ikke forstå hvorfor man skal have en kølle i hovedet hele tiden..Confused



- Men hvis jeg skal sige undskyld for at undgå at blive kylet ud, så undskyld!


Redigeret af Bindegal - 24 Mar 2012 kl. 15:31
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Apr 2012 kl. 01:33
Lige med èt så er alt godt igen..

Har i admins nogle møder, hvor i udtænker planer om hvem som skal kanøfles eller hvad??

Jeg har intet imod prutter før "haten" imod mig begynder, og egentlig er det slet ikke prutter men nogle der "trækker i trådene" tror jeg..

Hvordan syntes i selv det går?




Redigeret af Bindegal - 20 Apr 2012 kl. 02:03
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Apr 2012 kl. 07:04
Undskyld Binde, men nu vil jeg undtagelsesvist selv svare, selvom jeg bestemt ikke har lyst til det. Jeg ved jo, hvor følsom du er, eller med andre ord, hvor kort en lunte du har.

Citat: "Har i admins nogle møder, hvor i udtænker planer om hvem som skal kanøfles eller hvad??"
Svar: Ærlig talt, Binde. Det ligner ren paranoia eller forfølgelsesvanvid. Svaret er sæføli et helt klart og tydeligt: NEJ, det gør vi ikke. Vi er 3 admins, som bor på Sjælland, Fyn og Vestjylland, og vi farer ikke frem og tilbage hos hinanden for at holde møder, hvor vi så konspirerer om at genere medlemmer - hverken dig eller nogle andre. Vores job er, at få tingene til at glide så godt som muligt og få alle medlemmer til at føle sig velkomne. Sæføli snakker eller skriver vi sammen, men vi sidder ikke nede i en hemmelig kælder som 3 generaler eller en mafia. Det er simpelt hen for langt ude, Binde. Kom ned på jorden!

Citat: " Lige med èt så er alt godt igen.."
Og citat: "Hvordan syntes i selv det går?"
Svar: Ja, vi synes faktisk, det går godt, og det håber vi sæføli på fortsætter. Hvad håber du på?


Redigeret af Prutterhunden - 20 Apr 2012 kl. 07:08
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.