Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Andet > Alt muligt
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Aliens On The Moon
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Aliens On The Moon

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
MC Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 09 Nov 2007
Status: Offline
Point: 3548
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Aliens On The Moon
    Sendt: 23 Jul 2014 kl. 21:16
En helt ny film af SyFy, der havde TV premiere for få dage siden. Den udforsker om der kan være beviser på, at vores måne har/har haft besøg af andre end os.

Som altid, døm selv. Som jeg ser det, så er der ting som godt kan få een til at løfte øjenbrynene:







Redigeret af MC - 28 Jul 2014 kl. 19:59
"Those who would sacrifice freedom for security deserve neither" / Benjamin Franklin

Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Jul 2014 kl. 01:14
Det første link nægter min Avast at vise pga. virus. Det fik da mine øjenbryn til løfte sig en smule. Wink

Det andet protesteres der ikke over, selv om det er meget lignende. Kigger på det med skepsis, men af andre grunde.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
MC Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 09 Nov 2007
Status: Offline
Point: 3548
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Jul 2014 kl. 01:23
Jeg kan se jeg får blokeret en reklame øverst på det første link. Måske er der noget i den, der ikke burde være der. Siden som sådan er ren nok.
"Those who would sacrifice freedom for security deserve neither" / Benjamin Franklin

Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34107
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Jul 2014 kl. 01:28
Havde samme oplevelse med Bitbefeder free.
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Jul 2014 kl. 01:44
Uanset hvad, vil jeg ikke risikere at få virus for at se "The Truth". Jeg kan få knopper, når en bestemt religiøs sekt banker på min dør, men det er som regel et meget kort visit, og det er høflige mennesker, som endnu ikke har givet mig virus.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
MC Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 09 Nov 2007
Status: Offline
Point: 3548
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Jul 2014 kl. 07:54
Bitdefender Free siger nu ikke noget her.
"Those who would sacrifice freedom for security deserve neither" / Benjamin Franklin

Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34107
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Jul 2014 kl. 09:58
Næh fik ikke nogen besked fra Bitdefender, men siden kunne ikke vises:


måske adblock plus, der blokerede., det første link.
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Jul 2014 kl. 18:16
Begge links passerer Bitdefender TS, Norton DNS og WOT her - heldigvis. Iøvrigt ville det være helt fantastisk, hvis vi fik så endegyldige beviser på, at såvel Månen som Mars og Jorden har haft besøg af en overlegen intelligens. Geez det ville rykke på hele det klerikale jerngreb, Verden holdes i, sda majoriteten stadigt tror på en skabelsesberetning af en art. Desværre tror jeg ikke, at det bliver i min levetid, at vi får noget sådant bekræftet. Mon folk overhovedet kan håndtere det Question

Første link åbner sig sådan hos mig : Nå nej, et skærmskud, som fylder over 300 KB vil den ikke tage Confused

Ps. Jeg kan godt undres over nogle af de eksempler, man ser. Imidlertid lyder det lidt søgt, når det påstå's, at fjendlige aliens på Mars angiveligt skulle have stået for destruktionen af ubemandede fartøjer, som observerede Mars' overflade. Jamen, hvis de var fjendtligt indstillede, da virker det da besynderligt, at man overhovedet fik lov at lande. Der er mange hvis'er, som vi burde have udredet. Det er jo helt uacceptabelt, at vores folkevalgte kan tillade sig at holde den slags informationer skjult for offentligheden. Det giver kun yderligere grund til at tro på, der konspireres.

Den "tilladte" Mars-landing :




Redigeret af AFFI - 24 Jul 2014 kl. 18:41
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Netsurferen2 Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Dec 2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 5471
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Netsurferen2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Jul 2014 kl. 18:27
både Avast webscanner og Adfender brokker sig over 1. link hos mig
HUSK: den mest udbredte fejl er, fejl40 ;-)
Windows 10 Home 64-bit
Avast
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34107
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Jul 2014 kl. 18:39
Oprindeligt skrevet af AFFI AFFI skrev:

Iøvrigt ville det være helt fantastisk, hvis vi fik så endegyldige beviser på, at såvel Månen som Mars og Jorden har haft besøg af en overlegen intelligens. Geez det ville rykke på hele det klerikale jerngreb, Verden holdes i, sda majoriteten stadigt tror på en skabelsesberetning af en art. Desværre tror jeg ikke, at det bliver i min levetid, at vi får noget sådant bekræftet. Mon folk overhovedet kan håndtere det Question

Se det var en pointe der fik mig til, at holde en pause i heftehige kamphandlinger.

Jorden er så forsvindende lille i forhold til universet, at den end ikke kan lignes med en dråbe i havet, måske snarere en molekyle i en vanddråbe.

Jorden befinder sig, som de fleste vel ved i Galaksen mælkevejen:

http://www.rummet.dk/universet/melkevejen

Der finde utallige Galakser i universet, tag et kik i de mange videoer om Galakser, og tænk:

Hvorfor er alt dette skabt blot for os Jordboer?

Kik f. eks. på min video:

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
 Besvar Besvar Side  123>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.