Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Giveaways
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Your Uninstaller
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Your Uninstaller

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Your Uninstaller
    Sendt: 17 Sep 2014 kl. 18:44
Så lige denne uninstaller på Jyllands-Posten kender den dog ikke, nogen der gør? http://jyllands-posten.dk/digitalt/computer/ECE7016728/fjern-programmer-for-altid/
Til top
krummedige Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6027
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krummedige Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Sep 2014 kl. 19:27
Rigtig godt program. men desværre TrialPay Thumbs Down

Ellers godt set Smile
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Sep 2014 kl. 19:51
Det er den bedste uninstaller, jeg har haft, men desværre var licensen kun på et år. Derimod er jeg blevet meget glad for Total Uninstall Pro - som portable. Det er ikke den nyeste version, men den virker fint med både WinXP, 7 og 8.1. Det er en rar ting at have på sin usb værktøjspind. Den kan desuden monitorere installationen af et program, så det i tilfælde af afinstallation bliver helt fjernet.

Ellers tak, for jeg havde skam taget imod Your Uninstaller lige på stedet......hvis der ikke lige havde været dét catch Smile

http://www.martau.com/uninstaller-download.php


Redigeret af AFFI - 17 Sep 2014 kl. 19:53
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Sep 2014 kl. 20:04
ØV,jeg lod mig vildlede af dette her: "Your Uninstaller 7 (www.ursoftware.com) koster normalt omkring 280 kr., men du får en gratis fuld licens ved at bruge en af URSofts partnere. Vælger du at købe den fulde udgave, får du tilsendt en kode, som du indtaster online. Du kan også betale for Lifetime Upgrade, så du altid har den nyeste version."

Lidt dårligt af JP.dk at formulere det sådan.


Redigeret af Halveskimoen - 17 Sep 2014 kl. 20:06
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Sep 2014 kl. 23:46
Programmet er godt.. Jeg kender det, men efter at have IObits Advanced Uninstaller, så syntes jeg, at den er lige så god, og tilmed gratis.

- Your Uninstaller 7 skal nok komme som giveaway, før eller siden..

JP samarbejder med http://www.altomdata.dk, så det er dem du bør klage til Wink


Redigeret af Bindegal - 17 Sep 2014 kl. 23:48
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.234 sekunder.