Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Sikkerhed
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Samtale med Edward Snowden
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samtale med Edward Snowden

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samtale med Edward Snowden
    Sendt: 26 Jan 2015 kl. 05:07
En lille advarsel: videoen er på over 55 minutter!

Har ikke selv set den til ende, men når jeg får tid, så..

▶ Bruce Schneier and Edward Snowden @ Harvard Data Privacy Symposium 1/23/15 - YouTube
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26 Jan 2015 kl. 17:37
Hmm, hvis jeg åbner for flimmeren, så får jeg sikkert valget mellem et madprogram, et boligprogram, et livsstilsprogram eller bare de sædvanlige dårlige nyheder om vor klode's tilstand. Jeg tror, at jeg på en regnvejrsdag sagtens kunne undvære Brdn. Price til fordel for en opdatering omkring, Edward Snowden. I det mindste er det da en glimrende mulighed for at komme til bund's i han's overvejelser i.f.m. de spektakulære afsløringer, han lagde på bordet - til skade for sit Fædreland vs til oplysning for Verden om realiteterne om "Big Brother's" ageren.
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
mjjzf Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 16 Okt 2007
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 4751
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjjzf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Jan 2015 kl. 06:55
De linker fra samme video til Lawrence Lessig Interviews Edward Snowden - den vil jeg se senere, for Lessig er en interessant fyr.
Til top
mjjzf Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 16 Okt 2007
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 4751
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjjzf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Jan 2015 kl. 12:14
Hov, mens jeg husker det: Hvis man skulle være interesseret i at have lyden med sig, så kan OffLiberty trække lyden ud af Youtube-videoer. Det er ret praktisk, hvis man for eksempel vil lytte til et interview, mens man er på farten.
Jeg ved jo ikke, om I kender den - jeg falder over sådan nogle ting lidt tilfældigt og opdager nogle gange, at hele verden i forvejen så det som en selvfølge og derfor ikke har sagt noget om det...
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34107
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Jan 2015 kl. 12:58

Af samme grund vil jeg så lige gøre opmærksom på. at man også kan hente Lyden fra Keepvid.com: http://keepvid.com/

» Download M4A « - 128 kbps (Audio Only) - 50.7 MB

» Download WEBM « - 128 kbps (Audio Only) - 34.8 MB

» Download SRT « - Subtitles

» Download MP3 « - 64/128 kbps

 

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.