Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Internettet
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Masser af freeware
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Masser af freeware

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Masser af freeware
    Sendt: 06 Jul 2015 kl. 18:43
Jeg snublede over en side, jeg ikke før har bemærket, der har været flaget for tidligere. Den deler jeg fluks her i forum, og så må I se, om der er nogle fine ting, som er brugbare. Alle områder er flot dækket ind, og jeg var i første omgang rimeligt imponeret over deres "Office sektion". Værs'go' - og go' start på ugen Smile

http://www.canadiancontent.net/tech/freeware/ 

PS. Hvis man har lyst til lidt forandring af brugerfladen, så kan man finde nogle heftige temaer også. Jeg er den lykkelige ejer af en Alienware bærbar, som jeg fandt rette tema til - ét jeg ikke kendte til eksistensen af. Well, det er for legebørn, véd jeg jo godt Wink

Til for eks. Dell Alienware - med en speciel hilsen til DellCare Hug

http://www.canadiancontent.net/tech/download/AlienGUIse.html 







Redigeret af AFFI - 06 Jul 2015 kl. 18:58
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
bvester Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 25 Jan 2015
Sted: Billund
Status: Offline
Point: 602
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bvester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Jul 2015 kl. 21:58
Min Eks var Canadier (Quebec), og det bør nok bemærkes, at Canada har et specielt forhold til "Rettigheder" så vidt jeg ved, dvs. at de personer (familiemedlemmer) som jeg havde IT forhold til, ALLE brugte ikke licensed udgave af Windows, dvs. ingen updates mmm., og jeg afviste at yde nogen assistance til de mange jeg mødte på min vej ! så disse links har måske også et diffus forhold til rettigheder, og dermed ikke et reelt indhold der opfylder "vores" mål !

Mvh
Bvester

PS: Ikke fordi jeg er en helgen, men for mig bør man have en lovlig licens, for at kunne gebærde sig !
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Jul 2015 kl. 22:38
......og min Faster, var gift med en af, Meyer Lansky's, slægtninge. Den kendsgerning associerer ikke hverken min familie eller andre jøder på Verdensplan med den Jødiske Mafia. Den del af familien's aktiviteter varetages af undertegnede LOL 

Min pointe er, at here say betyder, Jack, Sh*t, hvis det ikke underbygges med skyggen af bevis. Forresten, ville det være mucho interessanto, hvis vi i dette forum kunne fortælle anonymt om, hvor mange der kører med pirat software. Jeg tror ikke, du ville blive overrasket. Jeg véd det Wink

PS. Da jeg ikke vil have et plettet ry for at linke til warez undersøgte jeg straks, om, Canada, har "alternative" copyright-love end USA og Europa (EUssr). Canadierne er hverken til at hugge eller stikke i, så jeg cementerer, at piracy ikke er tilladt i Canada - hvilket vil sige, at din eks's familie består af pirater og fribyttere, der bryder Canada's love. Hvad mon de ellers har gang i af skumle aktiviteter Shocked

http://www.ic.gc.ca/eic/site/cipointernet-internetopic.nsf/eng/h_wr00003.html




Redigeret af AFFI - 07 Jul 2015 kl. 09:30
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Online
Point: 34103
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Jul 2015 kl. 22:45

"hvis vi i dette forum kunne fortælle anonymt om, hvor mange der kører med pirat software."

Der er jo også nogen der har problemer med deres Windows - hvad problemet så kan være. Wink

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Jul 2015 kl. 23:07
LOL

Egentlig et meget interessant spørgsmål, om det var muligt at optræde anonymt på en eller anden måde i vort forum. Det ville give en ekstra dimension, fx i forbindelse med statistik, spørgsmål og svar. Men hvordan aner jeg ikke en skid om.

Har selv kørt med piratudgave af XP, men det var forhandleren, der prakkede mig det på, og dengang var jeg for naiv.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Jul 2015 kl. 23:48
Desværre, Prutter, i forvejen kan vi næppe begå noget på nettet, som er anonymt....i sidste ende, og det var ikke en beskyldning mod nettips brugere generelt. Det var blot et eksempel på, at man ikke bør slynge om sig med påstande, man intet belæg har for. Forresten, jeg er dødhamrende misundelig over, at det ikke var mig, der havde lige blodlinje til, Meyer Lansky Cry

Min første XP var også skummel, så vi er vist et par værre canadie......æh, kanaljer, os to. I det mindste fejer vi det ikke under gulvtæppet LOL

Yup, Barsko, det er ikke alle versioner, som er aktiveret "korrekt". En anstændig kopi kan ikke skelnes fra den ægte, og den lovede, Microsoft, ville være omtrent umulig, da Windows 7 rullede ud. I dag kan enhver it-idiot aktivere Windows, så det kører perfekt. Jeg kan godt forstå, at folk føler sig fristede, når man tænker på prisen ved at upgradere fra Home Premium til Ultimate. Derimod er det ikke en accept. Som udgangspunkt bør man svare enhver sit - er jeg sikker på, vi er enige i Wink 

Redigeret af AFFI - 06 Jul 2015 kl. 23:56
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07 Jul 2015 kl. 00:19
Næ.. Anonym er en by i Rusland på nettet, men jeg tænkte kun på internt i vort forum - om der var en eller anden teknisk måde, hvorpå fx AFFi kunne optræde UDEN brugernavn etc. Og nej, havde ikke bekyldning i tankerne.

PS. Jeg har ikke megen plads under gulvtæppet tilbage, selvom det er væg-til-væg. LOL

Hvad der så ligger derunder, har jeg lykkeligt glemt. Måske gammel opvask, beskidt kluns og hva-ve-jeg?

Og nej igen. At være pirat er jo også at nasse på andre, som har betalt dyrt for deres, og ovenikøbet må lægge til pga nasserøvene.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07 Jul 2015 kl. 08:49
Hvis vi fik sådan et eksperiment her på nettips, kunne vi måske logge ind bag en VPN service i en tidsbegrænset periode - hvori man er signed in som "Guest" - uden synlig ip. Hvert forumaktivt medlem får af systemadministratoren genereret et password, som man kan bruge i pågældende tråd. Måske kan det lade sig gøre, men jeg er den sidste, man skal spørge om den tekniske del. Jeg tror, det kan lade sig gøre, rettere sagt. Mon, Henrik, kan levere løsning og set up ? Det kunne være interessant - og i en lukket kreds kan man være anonym i.f.t. snagende blikke og øgleører. Jeg vil gerne deltage frivilligt, og vil i øvrigt ikke nægte, at jeg har brugt software, som var "manipuleret".

PS. Det minder mig om, at jeg generelt savner en lille Poll sektion. Jeg vil ha' - og jeg vil ha'.....men Polls er interessante Smile 

NB. Hmm, Prutter, nu skjuler der sig ikke en lille "Schlüter", i blodlinjen i Jeres familie. Libidoen fejler vist ikke noget i den slægt - som jeg forstår det Clown


Redigeret af AFFI - 07 Jul 2015 kl. 09:04
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07 Jul 2015 kl. 13:01
Affe..

Du er inde på noget af det rigtige. Du har ialtfald grejet min pointe. Uden selv at være det store tekniske geni, lyder det med VPN som en farbar vej.

Jeg ser dog andre vanskeligheder, bl.a. for den person (admin?) som skal indsamle og bearbejde de anonyme data - det lyder som en større mundfuld.

En enklere vej, når det gælder en Poll, var måske blot at stemme via PM? Hvor mange der ville deltage, kan jeg så tvivle på, da der i forvejen ikke er så mange aktive medlemmer.

Men en tråd, hvor vi - tidsbegrænset el. ej - kan optræde anonymt, ser jeg ikke umiddelbart en teknisk løsning på. Dit forslag lyder dog der-hen-ad, men det må overlades til en Georg Gearløs a la Henrik.

Hvis dette lød forvirrende, er det nok fordi jeg ER forvirret. He he..

Og naahj.. jeg ser ingen Schlüter i familien. Den er vist ret gennemsnitlig eller lidt over. Men jeg er da blevet kaldt excentrisk, og det skal nok passe. Jeg går som katten min egen vej. Måske skal man længere tilbage på min moders side til Finland (Numelin). En anden mulighed er fremmed blod. Teoretisk set KUNNE min far være J.O.Krag, Asger Jorn eller andre hva'-ve-jeg. Men det nærmer sig noget konspiratorisk og er mig hamrende ligegyldigt, bortset fra at sætte lus i skindpelsen nede på den lokale.

Nå. En anden suppe venter..
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07 Jul 2015 kl. 21:27
Ha ha ha, blodlinje eller ej, må vi konstatere, at du intet problem har med at erkende mængden af "sager", som er fejet under gulvtæppet LOL

Uha, jeg har skam selv - indtil nu uden held - ihærdigt forsøgt at finde fælles blodlinje med, Albert Einstein. Det hænder, "man" undrer sig over, hvem, der har leveret generne, som har givet mig enestående intelligens, matematiske superkræfter.....og ikke mindst den ydmyge beskedenhed som kendetegner slægten, jeg har mit udspring i Big smile
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.