Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Windows
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Windows 10
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Windows 10

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KEJ Se dropdown menu
Godt i gang
Godt i gang
Avatar

Oprettet: 18 Jun 2010
Sted: Silkeborg, DK
Status: Offline
Point: 51
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KEJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Windows 10
    Sendt: 05 Aug 2015 kl. 08:57
Hej
Jeg har netop installeret Windows 10 og det kører perfekt, men når jeg slukker for computeren genstarter den igen , håber der er nogen ,der kan hjælpe.
Mvh Knud Erik
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34105
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Aug 2015 kl. 10:39

Prøv dette:

Kontolpanel/Alle Elementer/System/klik på/ avanceret indstillinger/Fjern markering ved

Genstart automatisk.

Det er ganske vidst markeret hos mig – uden problemer.



Redigeret af El Barsko - 05 Aug 2015 kl. 10:41
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Aug 2015 kl. 10:45
Flere har haft problemet, fordi grafikkortet ikke endnu er opdateret til at fungere optimalt med Windows 10. Hvis du har nvidea, så prøv at lade geforce experience køre i baggrunden, og så melder den pludseligt, at der er en opdatering til dit kort. Jeg har mødt problemet med et nvidea grafikkort, som var 4 år gammelt - samt et af de nyeste til laptops gtx 960. Begge krævede nye drivere. Er det et andet grafikkort, vil jeg anbegfale et besøg på fabrikanten's hjemmeside. Det gælder i øvrigt også m.h.t. nvidea. Held og lykke :-)

Jeg nåede ikke at kommentere, før, El Barsko, afleverede en helt anden løsning. Lad os høre, om du får det løst - og hvordan. Så kommer det jo flere til gode ;-)

Redigeret af AFFI - 05 Aug 2015 kl. 10:47
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
KEJ Se dropdown menu
Godt i gang
Godt i gang
Avatar

Oprettet: 18 Jun 2010
Sted: Silkeborg, DK
Status: Offline
Point: 51
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KEJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Aug 2015 kl. 11:57
Hej El Barsko
Det hjalp ikke rigtig, men den genstarter ikke mere, men computeren slukker ikke.
Affi skriver, det kan være grafikkortet, men driveren er opdateret til Windows 10

Hilsen 

Knud Erik
P.s tak for hjælpen.
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34105
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Aug 2015 kl. 12:05

Så prøv en Boot Scan: http://pcsupport.about.com/od/system-security/tp/free-bootable-antivirus-software.htm

Vælg en anden end det Anti-virus-program du bruger.

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
James Bond Se dropdown menu
Engageret
Engageret
Avatar

Oprettet: 15 Okt 2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 466
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér James Bond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Aug 2015 kl. 20:15
Jeg har stadigvæk problemer med mit Nvidia, selvom jeg har opdateret driveren. Den genstarter pludselig uden sommetider uden varsel, andre gange med blå baggrund hvor den skriver at der er gået noget galt med driver til Nvidia og tæller ned hvor den så genstarter igen.
Angående at den ikke vil slukke, ville jeg prøve starte i fejlsikret tilstand og lad den boote helt færdig prøve at arbejde lidt meden den med et eller andet program du har på den også prøve at slukke for den, hvis den så slukker helt som den skal er der jo ingen tvivl om at der er noget med en eller anden driver. Har du tjekket i enhedshåndtering om alt ser rigtigt ud uden gul udråbstegn.
H.Jepsen
Til top
KEJ Se dropdown menu
Godt i gang
Godt i gang
Avatar

Oprettet: 18 Jun 2010
Sted: Silkeborg, DK
Status: Offline
Point: 51
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KEJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07 Aug 2015 kl. 09:39
Jeg har nu prøvet adskillige løsninger, men det virker stadig ikke, så det får vente.
Det næste problem er en nyere maskine, der får jeg hele tiden beskeden at opgraderingen mislykkedes,
nogen der har et bud?
Hilsen
Knud Erik

Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34105
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07 Aug 2015 kl. 13:35

Prøv med programmet Comintrep:

Prøv først med:

Clear Windows Update History

http://www.rizonesoft.com/software/complete-internet-repair/

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.