Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Andet > Alt muligt
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Panik i bankerne
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panik i bankerne

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34105
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panik i bankerne
    Sendt: 30 Sep 2015 kl. 12:23

Panik i bankerne: Danske kreditkort spærres i al hast i tusindvis. Shocked

En læser oplevede, at 1900 kroner blev hævet fra hans konto - fra Kina. Nu er hans og hans nærmestes kreditkort spærret

Citater:” Det tyder umiddelbart ikke på, at lækket skyldes en sløset omgang med oplysningerne fra forbrugernes side,« siger pressechef hos NETS, Søren Winge.”

 ”Bankerne kontakter de berørte kunder og kompromitteringen berører kun dem, der er blevet kontaktet. Alle andre behøver som udgangspunkt ikke være nervøse,« siger Søren Winge.”Citater slut.

http://www.version2.dk/artikel/panik-i-bankerne-danske-kreditkort-spaerres-i-tusindvis-i-al-hast-386796?utm_medium=feed&utm_source=version2.dk&utm_campaign=it_nyheder

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Sep 2015 kl. 13:28
Desværre må jeg konstatere, at dette næppe blir sidste gang noget sådant sker. Flere og flere stikker næsen i vore data, og vejen til disse data blir nemmere og nemmere - også for de kriminelle. Desværre må jeg også konstatere, at alt for mange er passive og ikke gider protestere. Man kunne så være kynisk og sige, at disse passive selv er uden om det, men så langt vil jeg ikke gå. Problemet er nok mere uvidenhed end dovenskab.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Sep 2015 kl. 13:33
Jeg kan lige informere, at hvis man har nordea, er det en god idé at bestille nyt kontaktløst kort nu, da det vil komme til at koste dig 150 Kr., at få et nyt efter den 1ste. Nov. Wink

Fandt ud af det ved en tilfældighed, da jeg skulle lave en opsparingskonto.. Så jeg fik lige lynhurtigt også bestilt nyt hævekort.
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Okt 2015 kl. 15:41
Fra Nordea:

- Når dit nuværende Nordea Pay udløber, erstattes det automatisk med et Nordea Pay med kontaktløs funktion. Ønsker du at få det nye Nordea Pay før dit kort udløber, kan du ringe til os og bestille et nyt kort på 70 33 33 33. Det er gratis frem til 1. november 2015.

Har du ikke et Nordea Pay i forvejen, kan du bestille det i Netbank under kort eller ringe til på 70 33 33 33.  Bestiller du inden 1. november, er den årlige pris for det første år 0 kr.



Redigeret af Bindegal - 06 Okt 2015 kl. 15:41
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.