Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Andet > Alt muligt
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Tillykke til Caroline
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tillykke til Caroline

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tillykke til Caroline
    Sendt: 25 Sep 2016 kl. 07:27
Var tidligt oppe og fik via Tv2News at vide, at Caroline skulle spille finale kl. 05 dansk tid. Nåede så lige at se de sidste 2 partier, og for første gang i alt for lang tid, se Caroline vinde en turnering.

Godt at se hende med hendes kønne smil på igen.

Vi kan så håbe på fortsat fremgang i den kommende tid.

Tillykke Caro!
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25 Sep 2016 kl. 08:29
Sorry, men kan altså ikke lade være ... Hylder man en person, der ikke ønsker at bidrage til det danske samfund, men helt sikkert kommer tilbage, når livet begynder at gøre ondt og der er brug for offentlig hjælp?

Jeg synes ikke hun er meget bedre (moralsk), end de personer, der har valgt at flytte deres kapital til Panama og lignende steder. Og så kan hun være nok så meget stjerne! Angry


Til top
cjc Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 01 Apr 2009
Status: Offline
Point: 864
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér cjc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25 Sep 2016 kl. 09:00
Det har været mere end Arne Melchior har kunnet klare.
Når folk spørger mig om jeg kan optimere deres computer med Windows på, så svarer jeg "Hvilken distribution skal jeg installere"
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25 Sep 2016 kl. 09:04
Jeg kender ikke til Caroline Wozniackis skatteforhold, eller om hun skylder den danske stat for skat, hvilket jeg da også ville finde kritisabelt.

Hun har bopæl i Monaco, og det kan jeg ikke i sig selv se noget galt i.

Jeg mener, at hun som dansk sportsstjerne bidrager til at sætte Danmark på landkortet, og kan være et SPORTSLIGT forbillede for unge danskere.

Og jeg kan heller ikke se noget galt i at hylde mennesker, der har succes i livet. Det modsatte ville være at hylde mennesker, der ikke forsøger at få succes og derfor kun kan blive en fiasko.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25 Sep 2016 kl. 09:17
Der er jo altid nogen. der har det bedst, når de lige kan hælde et læs galde ud over dette eller hint.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26 Sep 2016 kl. 11:39
Oprindeligt skrevet af cjc cjc skrev:

Det har været mere end Arne Melchior har kunnet klare.
LOL
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.188 sekunder.