Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Nettips > Ris og ros
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Login problemer.
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Login problemer.

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Dec 2016 kl. 16:57
Prøv evt at lave en undtagelse med Nettips cookies? Eller hvis dit AV også har web-sikkerhed (sat på stærk beskyttelse), så giv evt. Nettips en undtagelse..?

- Men jeg skal ellers ikke kunnet sige hvor problemet skyldtes..


Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Dec 2016 kl. 17:07

Tak for svar Bindegal. Jeg har kørt med samme indstillinger i årevis, og det er ikke hver gang jeg har problemet.

Måske ikke rigtigt, at skrive Login problem, jeg kan godt logge ind, men når jeg så indsætter noget, og klikker på besvar, eller på en smiley/indsæt Billede, så skal jeg logge ind IGEN.

Så jeg kan ikke rigtigt se, at problemet er hos mig.Wink

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Ralphus Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Maj 2016
Status: Offline
Point: 6032
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ralphus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07 Dec 2016 kl. 09:34
Har også prøvet det et par gange....mener også det er CCleaner der sletter aut. cookies...
vh.
Ralphus

Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07 Dec 2016 kl. 11:47
I bund og grund må vi nok konstatere, at os, der holder rent hus, selvfølgeligt også sletter nyttige cookies Tongue

Til nye i forummet, som, Barsko, var inde på, kan det være lidt forvirrende, for det er jo ikke processen "login", der er besværlig 
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07 Dec 2016 kl. 13:40
Ang. Ccleaner, så kan man beholde de to nettips cookies:


Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07 Dec 2016 kl. 13:54
Ok,Tak.Thumbs Up
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07 Dec 2016 kl. 14:36
Fin vejledning, Binde!

Jeg sletter cookies med CCleaner op til flere gange dagligt, og har derfor, som Binde viser, overført Nettips-cookierne til den højre kolonne. Det samme har jeg gjort med mine e-mail-cookies (Yahoo), så jeg sparer at skulle logge ind konstant.

Når jeg starter Firefoxen, er YahooMail og nettips.dk sat som startsider og er klar mæ det vuns.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
 Besvar Besvar Side  <12
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.156 sekunder.