Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Internettet
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Version2
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Version2

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Ralphus Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Maj 2016
Status: Offline
Point: 6032
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ralphus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Version2
    Sendt: 10 Mar 2017 kl. 09:24
De sidste par dage har jeg ikke kunnet komme ind på version2 's hjemmeside , den skriver bare....
se vedhæftede fil...
Har lige stilled spørgsmålet til YouSee ...men der går jo nok nogle dage før jeg får svar...


Redigeret af Ralphus - 10 Mar 2017 kl. 09:27
vh.
Ralphus

Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10 Mar 2017 kl. 10:57
Hvad med denne?: Version2

Der er ikke noget grønt 2-tal foran, og jeg bruger Firefox.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Ralphus Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Maj 2016
Status: Offline
Point: 6032
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ralphus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10 Mar 2017 kl. 14:38
Jamen ..jeg kører IE ..og har altid gjort det...jeg kan sagtens tilgå alle andre sider , og har i flere år kunnet bruge mit link til omtalte side ...prøvede også at klikke på dine link .... som der var en i går skrev...NO CIGAR....(godt udtryk)
vh.
Ralphus

Til top
Netsurferen2 Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Dec 2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 5471
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Netsurferen2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10 Mar 2017 kl. 17:03
jeg ser et 2 tal foran
HUSK: den mest udbredte fejl er, fejl40 ;-)
Windows 10 Home 64-bit
Avast
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10 Mar 2017 kl. 20:54
Det billede, Ralphus viser i sit første indlæg, viser et grønt 2-tal i adresselinien.

Det ser jeg ikke i adresselinien på Firefox. Heller ikke i Netsurfers billede, som vist også er Firefox.

Jeg ser dog et grønt 2-tal både i mit eget og Netsurfers billede - i tabben.

Tab og adresselinie er ikke det samme, vel?
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 Mar 2017 kl. 10:57
Prøv tøm cache og cookies i Internet Explorer - måske det hjælper.

Og hold dig så langt fra IE - den er ikke fem potter p*s værd!
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34107
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 Mar 2017 kl. 11:06

Hvad ved du om det? Du bruger den jo ikke. Big smile

Jeg bruger da ikke andet, og er ovenud tilfreds.  Thumbs Up

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Ralphus Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Maj 2016
Status: Offline
Point: 6032
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ralphus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 Mar 2017 kl. 11:19
Så kom løsningen.....først prøvede jeg at tømme ' cache og cookies i Internet Explorer ' ....så måtte jeg give den en tur i vridemaskinen *Ccleaner* og så hjalp det ...og samtidigt slettede jeg ' registreringsdata ' altså med CCleaner...og så virkede det hele.....er for øvrigt godt tilfreds med IE....har aldrig haft vrøvl med den...TAK for hjælp Thumbs Up
vh.
Ralphus

Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 Mar 2017 kl. 11:46
Hjertelig til glögg, Ralphus! Big smile

Apropos det ikke at vide noget om et eller andet, fordi man ikke selv bruger det, er der jo andre veje til viden end selv at være bruger. Man kan fx læse om det.

Helt tilfældigt fandt jeg en side på nettet, godtnok af lidt ældre dato, men skidt pyt. Så vidt jeg ved, skulle sider tilhørende Nettips.dk borge for en vis kvalitet.

Her er de 5 bedste browsere • Nettips.dk

I mit eget tilfælde kan man påstå, at jeg intet ved om sutteflasker, da jeg ikke bruger dem, men er gået over til en anden slags flasker uden det mindste ønske om at gå tilbage til tidligere tiders brug af sutteflasker.

De flasker jeg bruger i dag, er gerne forsynet med lovende etiketter omk. alkoholprocenter og andre nyttige oplysninger. Det mærkelige er, at jeg faktisk slet ikke kan huske, at jeg i sin tid var helt afhængig af sutteflasker og var helt til rotterne, hvis jeg ikke havde fået en tår i længere tid.

Jeg har dog læst mig til, at indholdet i sutteflasker ikke lever op til mine nuværende forventninger, og jeg ser derfor ingen grund til at begynde forfra med den slags flasker.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34107
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 Mar 2017 kl. 12:22

”Man kan fx læse om det.”

Ja, det gør Præster også.

Jeg foretrækker udtalelser, der hviler på personlig oplevelse(r) Big smile

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.219 sekunder.