Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Internettet
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Version2
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Version2

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 Mar 2017 kl. 12:41
"Jeg foretrækker udtalelser, der hviler på personlig oplevelse(r)"

Ja, det gør jeg også - så vidt muligt. På Nettips er det dog forbundet med visse vanskeligheder blot at lukke øjnene og derved tro, at man lærer noget som helst. Man er som regel nødt til at læse sig til det.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34107
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 Mar 2017 kl. 12:49

”blot at lukke øjnene og derved tro, at man lærer noget som helst.” Shocked

Den slags mennesker kender jeg ikke. Big smile

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 Mar 2017 kl. 13:10
Okke jo, Barsko!

Husker tydeligt i min skoletid, hvordan nogle på bagerste række altid lå med deres hundehoder indover bordet med lukkede øjne og snorkede højlydt. Det lærte de en masse af, påstod de selv. Men som man siger: tomme tønder buldrer mest. LOL
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34107
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 Mar 2017 kl. 13:20

Nu har vi jo, af gode grunde, ikke gået i samme skole. Big smile

Jeg gik på Vester(Fængsel)Skole i Slagelse fra 1941-1948.

Selv om vi, på grund af krigen, var dobbelt så mange elever, som i dag, var der INGEN der lå, og sov, eller teede sig mod læren vilje, det skulle spanskrøret nok sørge for. Shocked

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 Mar 2017 kl. 13:43
Måske min historie er lidt overdrevet? Wink

Spanskrøret blev vist afskaffet i min skoletid (1967?), og jeg slap da nådigt fra den, men ikke alt muligt andet, som sadistiske lærere kunne finde på af hundekunster. Husker dog stadig lyden, når utallige spanskrør knak midt over - både i timerne og udenfor timerne.

Men jeg er helt sikker på, at lærerne elskede os grænseløst. Den man elsker, tugter man, sagde de.

Apropos de flittigt snorkende på bagerste række, tror jeg faktisk, at visse lærere med vilje valgte "at lukke øjnene" for deres skarnstreger. De opgav at banke noget som helst ind i deres hundehoder.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 Mar 2017 kl. 14:22
Barsko ...

Jeg bruger den ikke. Det har du fuldstændig ret i! Men det gør 12 af de personer jeg hjælper i baggrunden! Jeg har brugt IE, men der var nok en grund til skiftet, tror du ikke? Wink

At den langt fra ligger højt på listen (lige som Edge), viser jo med al tydelighed den er i problemer...

Jeg har tidligere postet denne artikel, men gør det gerne igen...

https://www.computerworld.dk/art/239402/se-top-10-listen-disse-programmer-paa-din-computer-har-flest-saarbarheder 


Til top
FBJ SWF Se dropdown menu
Engageret
Engageret


Oprettet: 17 Jan 2010
Status: Offline
Point: 259
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FBJ SWF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 Mar 2017 kl. 14:36
Og alle sårbarhederne lukkes, hvis blot man kører uden administrator rettigheder:

http://www.nettipsforum.dk/linux-osx-vs-windows_topic32652.html

Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34107
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 Mar 2017 kl. 15:01
Oprindeligt skrevet af Pomse Pomse skrev:

Barsko ...

Jeg bruger den ikke. Det har du fuldstændig ret i! Men det gør 12 af de personer jeg hjælper i baggrunden! Jeg har brugt IE, men der var nok en grund til skiftet, tror du ikke? Wink

At den langt fra ligger højt på listen (lige som Edge), viser jo med al tydelighed den er i problemer...

Jeg har tidligere postet denne artikel, men gør det gerne igen...

https://www.computerworld.dk/art/239402/se-top-10-listen-disse-programmer-paa-din-computer-har-flest-saarbarheder 


Det er kampen om Markedsandele du kæmper.

Alle vil have en bid, af kagen.

 

Det er efterhånden blevet sådan, at kan man ikke overbevise kunderne/*vælgerne om, at VORES er det BEDSTE, må vi forsøge, at overbevise dem om, at det de bruger/vælger, er det VÆRSTE.

*Ja, sådan er det også i Politik. Dead

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
 Besvar Besvar Side  <12
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.172 sekunder.