Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Software og hardware
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Ny Firefox (53.0)
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny Firefox (53.0)

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny Firefox (53.0)
    Sendt: 19 Apr 2017 kl. 18:39
..med bl.a. nye muligheder for valg af tema (Theme), som jeg tror visse medlemmer vil hilse velkomne. Man kan nu vælge mellem kompakt mørkt eller kompakt lyst tema.

Citat:

"Firefox 53.0 ships with two new themes that resemble those found in the Developer Edition. Compact Dark and Compact Light are available under Appearance on the about:addons page.

Simply click on the enable button next to one of the themes to activate it. The themes do away with the curved tabs, and change a couple of other interface elements on top of that. Also, Firefox has an official dark theme now that it ships with."

compact themes firefox

Firefox 53.0 release: find out what is new - gHacks Tech News

PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Apr 2017 kl. 20:18
Omsider fik vi et mørkt tema til den lille portable ræv, som godt nok spurter deru'a' Clap

Jeg opdagede det lige inden lukketid i aftes, da jeg lige skulle checke mine 3 selvvalgte browsere - som mit neurotiske sind påbyder mig. Desværre er Firefox dog aldrig blevet min etter, men det er første valg, når Opera ikke magter en given opgave. I øvrigt er den minimalistiske brugerflade lækker, men det er jeg ikke sikker på, at garvede Firefox-brugere er enige i. Well, til nu er det en fornøjelse.....og som vi vendte i en anden tråd, da er det en glimrende ting, at have sine browsere portable - dels af hensyn til ssd'en, og jeg forestiller mig, at man også kan sikre sig bedre, mææn jeg vædder ikke 


Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Apr 2017 kl. 20:38
"..som vi vendte i en anden tråd, da er det en glimrende ting, at have sine browsere portable - dels af hensyn til ssd'en, og jeg forestiller mig, at man også kan sikre sig bedre.."

Det tror jeg også på, men somme tider taler man for døve øren. Wink
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Apr 2017 kl. 22:27
Jeg har altid brugt dette theme: https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/ft-deepdark/
Men det skulle jo komme indbygget, da Win 10 jo også har lys/mørk theme..




Redigeret af Bindegal - 19 Apr 2017 kl. 22:33
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Apr 2017 kl. 03:19
http://https://www.ghacks.net/2017/04/19/firefox-53-0-release-find-out-what-is-new/
citat< Windows XP, Windows Vista, 32-bit Mac OS X, and Linux support for processors older than Pentium 4 or AMD Opteron, are no longer supported.>citat slut

Som en kommentator (vosie) skriver, kan det meget vel medvirke til en en kraftig nedgang af rævens popularitet.Confused. Der er vist nogen fra firefox team der har fået sovs på skosålerne selv om de trådte forsigtigt i fodsporene.Clown`ne

citat< vosie April 19, 2017 at 9:06 am #

"End of support for ... Windows XP"
"New legacy add-ons are no longer accepted on AMO." citat slut

In other words, Firefox got cancer and is now dying. The expected death of Firefox is 2017 November.



Redigeret af Halveskimoen - 20 Apr 2017 kl. 03:28
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Apr 2017 kl. 08:51
Takker pænt, Binde,. det ser rigtig godt ud.....og så har det ligget lige for næsen af mig. OMG, min bedstefar lærte mig netop, hvad vi havde fået næsen til.... 
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Anna Larsen Se dropdown menu
Nysgerrig
Nysgerrig
Avatar

Oprettet: 26 Apr 2017
Sted: Norway
Status: Offline
Point: 1
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anna Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26 Apr 2017 kl. 07:16
Yes, I noticed that too. It is a kind welcome to me. As I like tea, my browser and I 2 built-in themes.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26 Apr 2017 kl. 08:01
Hej, Anna Larsen, og velkommen til Nettips!

Du er nu godkendt som medlem, men jeg var lidt i tvivl.

Din IP er lokaliseret til Indien, og du er opført som spammer - men kun en enkelt gang. Desuden læser jeg, at du er professionel blogger, hvilket umiddelbart ikke er galt i mine hundeøjne.

Ellers er dine oplysninger fuldt korrekte, hvorfor jeg synes, at du skal have en chance for at vise dine gode hensigter.

Jeg går ud fra, at du forstår dansk?
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Admin Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Sydfyn
Status: Offline
Point: 4028
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Admin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26 Apr 2017 kl. 08:44
Jeg tror at Anna Larsen er lige så dansk, som min hund er en kat ...;-)
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26 Apr 2017 kl. 08:48
Iflg. hendes profil er hun norsk.
Profil
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.172 sekunder.