Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Internettet
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Google translate ændret?
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Google translate ændret?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
queen Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 10 Jan 2011
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 1862
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Google translate ændret?
    Sendt: 21 Apr 2017 kl. 11:38
Hej
Jeg bruger hver dag Google Translate- selv om den er elendig, men trods alt - sikkert bedre end mig. Angry

Så i dag kan jeg ikke mere vælge mellem flere muligheder i hvert oversat ord, hvilket jeg bruger meget, netop fordi oversættelsen er så dårlig.

Er der andre muligheder jeg kan bruge end Google ??
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34108
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Apr 2017 kl. 12:06

Jeg har, som det ses, flere andre, men jeg bruger kun Googles:

 

Som det ses, nederst til højre, har jeg lige kunnet rette: ”ofte det virket ikke”.

Måske fordi du bruger Windows 7?

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Apr 2017 kl. 13:16
Jeg blev for et stykke tid siden anbefalet fine lille QTranslate, som tilmed er portable, og den har overrasket positivt. Den fylder ingenting, og det er en "discount-version" af Ace Translator Smile 

http://www.softpedia.com/get/PORTABLE-SOFTWARE/Education/Portable-QTranslate.shtml






Redigeret af AFFI - 21 Apr 2017 kl. 13:17
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
queen Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 10 Jan 2011
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 1862
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Apr 2017 kl. 15:50
Barsko - gider du prøve Dansk tekst til engelsk ? - til tysk kunne jeg rette, men stadig ikke på engelsk Confused

Affi - ser ud til det kun er "portabel"  - men man kan jo blive så sulten at man må bruge hvad man kan få Wink
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34108
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Apr 2017 kl. 15:56
Virker fint:
Do you want to try Danish text in English? - In German I could correct, but still not in English Big smile
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
queen Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 10 Jan 2011
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 1862
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Apr 2017 kl. 16:02
Måske har du ret Barsko det er fordi jeg bruger win 7 !!

Men jeg tror jeg bliver nød til at bruge oversæt.dk indtil videre- selvom jeg ikke selv kan bestemme ord, men umiddelbart ser det mere rigtigt ud i oversættelsen end på Google. Cool
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34108
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Apr 2017 kl. 16:07

Jah, det er ikke, altid, lige nemt, at få det, som man vil. Big smile

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Apr 2017 kl. 00:15
Til top
queen Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 10 Jan 2011
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 1862
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Apr 2017 kl. 08:20
Tak Binde -jeg kan se at jeg kan markere et engelsk ord, men jeg kan bare ikke lige se hvordan jeg får flere forslag op for ordet, men jeg må lige kikke om det kan lade sig gøre
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 Apr 2017 kl. 19:26
Her er da lidt, som virker efter det ønskede....håber jeg. Ellers synes jeg jo, at portabelt er ideelt. Læg filen på et lagerdrev og læg evt genvej på proceslinjen - lissom mar'j. Babylon er måske et tit værd Wink

http://www.atfreeware.com/7-online-translator-service-as-alternative-to-google-translate/
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.250 sekunder.