Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Spil - generelt
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Bots i CounterStrike?
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bots i CounterStrike?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Admin Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Sydfyn
Status: Offline
Point: 4028
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Admin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bots i CounterStrike?
    Sendt: 21 Apr 2008 kl. 18:24
Vi har modtaget:
 
Hej.
Jeg har lige købt spillet og fået af vide man kan tilføje bots. Hvordan gør man det?
 
Nogle fornuftige svar?
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Apr 2008 kl. 18:33
Er bots ikke imod Counter strike´s regler ?
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Apr 2008 kl. 18:33
Hvilken version af Counter-strike?? 1.6 eller CS Source?

I source er de "indbygget". Du starter bare en server, og sætter flueben i bots, samt bestemmer antal og "skill-level".

I 1.6 skal du ud og erhverve dig et 3parts program. Ikke alle er dog lige gode. Kender ingen personligt, da jeg bruger Source, så har ikke umiddelbart nogen jeg vil anbefale.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Apr 2008 kl. 18:41

Jeg har købt anthology i dag for at vi kan sidde ved vores computere i huset og spille mod hinanden. Ikke på nettet.

Jeg aner ikke hvordan man gør, i forretningen sagde man godt ku bruge bots.

Hjælp mig venner :o)

Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Apr 2008 kl. 18:42

Skal der downloades noget eller kan man "bare" skrive noget når man trykker på "½"

 

Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Apr 2008 kl. 18:44
Vi spillede engang i konens klub, og der skrev vi vist add bot men det virker ikke i denne her.
Til top
Kavjik Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 15 Okt 2007
Status: Offline
Point: 1567
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kavjik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Apr 2008 kl. 19:00
Når jeg vil tilføje bots, så trykker jeg bare på "h". Så kommer der en dejlig nem menu frem.
http://webbies.dk/blog
Følg mig med RSS
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Apr 2008 kl. 19:02
Har kigget lidt omkring, og den jeg kunne finde som mange åbenbart bruger, er den her: Zbots

Ved ikke lige hvordan og hvorledes det skal installeres, men mon ikke den "bare" skal pakkes ud til din CS mappe. Ellers se efter om der er en readme tekst med forklaring.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Apr 2008 kl. 19:08
Jeg prøver engang. Tak skal i have.
Kavjik. Hvad gør jeg når jeg har downloadet den Zbot?
M.v.h.
Jens.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Apr 2008 kl. 20:30
ups i mente den slags bots NPCWink
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.156 sekunder.