Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Giveaways
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - AVG PC TuneUp
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AVG PC TuneUp

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: AVG PC TuneUp
    Sendt: 04 Aug 2017 kl. 09:41
Tidligere kendte vi programmet som TuneUp Utilities, og det toppede vel omkring 2012, og så skete der ikke noget særligt. Imidlertid købte AVG den synkende skude, og det er efterhånden blevet et godt program igen, hvis man er til "one click optimizers". Det er dog langt fra programmet's eneste funktion, da det både rådgiver brugeren og tilmed lader samme indstille det, så kun ønskede opgaver udføres. Desuden er der en fremragende disk defragger, og er man den glade ejer af et iOS produkt, da kan det skam også få en vedligeholdelse.

Der følger 1 år's licens, og det er jo som de fleste programmer. Selv har jeg det altid installeret - netop fordi det ikke er aggressivt som andre i genren. Jeg vil mene, det kan sammenlignes med Wise Care 365, og det kun er et spørgsmål om man foretrækker det en over det andet. Der er flest giveaways på Wise Care 365, som imidlertid kan gøres portabelt og sagtens arbejder sammen med AVG PC TuneUp.

Ashraf's side Shareware OnSale anvender en "hub" til download og installation. Den kan fjernes efterfølgende : http://sharewareonsale.com/s/free-avg-pc-tuneup-100-discount

Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04 Aug 2017 kl. 12:03
Der er tale om 2 x 6 mdr licens..

Jeg har sakset et par, men om de er éns for alle ved jeg ikke.
Den ene nøgle skal man bruge under install:
TMNJS-QRAXK-NEVNU-AUO3Y-DE2S7-3UBA4

Efter afslutningen af install, kan man begynde at bruge AVG PC TuneUp.
Og da licensnøglen ovenfor er en 6-måneders licensnøgle, skal man efter endt tid,
gå til HELP -> ACTIVATE PRODUCT i programmet og indtaste følgende
nye licensnøgle, for at aktivere i yderligere seks måneder:

TM73V-4X2A4-6G7JM-QUPQZ-QWOV3-VDOJK

Direkte DL: http://downloads.sharewareonsale.com/files/SharewareOnSale_Giveaway_AVG_PC_TuneUp.exe


Direkte installer-fil er pakket med 7zip, hvilket bør gøre det nemt, at lave til portabelt program.


Redigeret af Bindegal - 04 Aug 2017 kl. 12:18
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04 Aug 2017 kl. 12:06
Takker, Binde. Jeg har programmet i forvejen, så jeg har ikke været proceduren igennem Thumbs Up

Edit// Jeg tog lige turen, og jeg har modtaget samme nøgler, så det er vist ens over hele linjen. Gad vide, om man kan aktivere en trial med de nøgler, så man slipper for den irriterende hub Question

Redigeret af AFFI - 04 Aug 2017 kl. 12:12
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04 Aug 2017 kl. 12:09
Thumbs Up
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Aug 2017 kl. 19:51
AFFI, nej du kan ikke omgå hub, med mindre at du sakser DL-linket med URLSnooper, som er gratis.. Wink
- Alt kræver at du stadig har hubben...

Link til URL Snooper:
https://www.donationcoder.com/Software/Mouser/urlsnooper/

Link til licens:
https://www.donationcoder.com/Keys/nosignup.php?appcode=urlsnooper


Redigeret af Bindegal - 05 Aug 2017 kl. 19:54
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Aug 2017 kl. 19:57
Smart, det vil jeg da lige prøve, for det er da en irriterende ting at have liggende. Det samme gælde i øvrigt Software Informer, som man også påduttes, når man henter fra en anden side. Fortsat go' weekend 👍🏻
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 Aug 2017 kl. 18:22

Man kan hente den, også tidligere udgaver, her:

http://getintopc.com/softwares/system-tuning/avg-pc-tuneup-2017-free-download/

Siden kan ikke lide Adblocker.Big smile

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 Aug 2017 kl. 18:56
Så skal du blokkere for:

||realtime.services.disqus.com^
disqus.com##.connect
##.adsbox

Sakset fra ABP (Firefox) Wink

Problemer med Ekstrabladets anti-adblock layer?
Har i dag, postet metoden for at undgå den (kig i kommentarene):
https://henrik.schack.dk/adblock/


Redigeret af Bindegal - 11 Aug 2017 kl. 18:58
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 Aug 2017 kl. 19:06

Jeg bruger IE 11. Der er andre sider der heller ikke kan lide Adblocker, men så kan jeg bare klikke skiltet væk, og se siden.

Det burde alle side gøre – hvis jeg skal ind på siden.

Vi lever, efter sigende, i et frit land, så jeg vil ikke tvinges til, at se noget jeg ikke er interesseret i. Big smile

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
krummedige Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6027
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krummedige Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 Aug 2017 kl. 20:10

Siden uploader ulovligt software fra andre torrent sider.
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.281 sekunder.