Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Software og hardware
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - VLC - DVD - Windows 10 [Løst]
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

VLC - DVD - Windows 10 [Løst]

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
ePost Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 07 Mar 2009
Status: Offline
Point: 2193
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ePost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: VLC - DVD - Windows 10 [Løst]
    Sendt: 14 Sep 2017 kl. 19:49
Nå, det var CIA, videoen snakkede om, men det gør nu slet ingen forskel. Ud af min PC! Angry

Redigeret af ePost - 14 Sep 2017 kl. 19:50
Til top
ePost Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 07 Mar 2009
Status: Offline
Point: 2193
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ePost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Sep 2017 kl. 19:18
Jeg har lige hørt en YouTube, der fortalte, at Amerikanerne fraråder brug af det russiske Kaspersky. Samme YouTube kunne også fortælle, at Kaspersky nu har lukket samtlige MS-huller og man kan således lukke NSA m. fl. helt ude. Jaså. Der var forklaringen! Hahahahahahahaha! Tongue LOL 
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Sep 2017 kl. 04:45
Jeg har et alter i mit hundehus, og dovenskaben er min gud, for jeg er en doven hund. Foran det alter ligger jeg mageligt i min kurv og sender mine bønner om, at programmer skal fikse og ikke skabe problemer, nøjagtig ligesom du, ePost.

På samme måde har jeg også en bøn om ikke at blive spændt ben for af den store satan, Microsoft. Det er svært at bevare min indre guddommelige fred, ro og dovenskab, når denne satan ustandselig tvinger mig stakkels hund til at arbejde i mit ansigts sved for at løse de problemer, som den satan lader regne ned over mit hundehoved. Gid fanden havde den satan!

Åh, der er intet som en stille prut i kurven.. zzzzzzzzzzzz...
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
ePost Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 07 Mar 2009
Status: Offline
Point: 2193
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ePost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Sep 2017 kl. 03:11
Altså tryghed.......  Nej det er nærmere dovenskab. Programmet skal fikse problemerne, ikke skabe dem. MS laver rigeligt med benspænd, der behøves virkelig ikke mere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Sep 2017 kl. 00:43
Jeg flyv.. æh.. kører selv med SAS, men ikke Pro'en og altså uden Real-Time Protection, og jeg har aldrig prøvet Pro'en. Jeg skanner bare med SAS Free Edition, men sjældent. Hvorfor jeg stadig har SAS, er vist mest pga. nostalgi.

Jeg kan altså ikke udtale mig om SAS med heltids-beskyttelse, og om den er værre eller bedre end fx MBAM Premiums beskyttelse. Men har du det bedre med SAS end MBAM, og er tilfreds med den, er alting jo godt. Det er vigtigt at føle sig tryg.

Jeg har ikke oplevet samme problemer med MBAM, som du, og føler mig rimelig tryg med den. Men, som skrevet, har jeg oplevet, at den var for emsig og dømt ting for farlige (false positives) og sat dem i karantæne, selvom jeg ved, at de ikke var farlige.

Nuvel. Intet er perfekt, men det ville være rart, om især sikkerhedsprogrammer var. Men det er nok utopi at håbe på det. Hackere og andre amoralske personager er hele tiden et skridt foran.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
ePost Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 07 Mar 2009
Status: Offline
Point: 2193
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ePost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Sep 2017 kl. 23:38
Prutter, jeg er tilfreds med SAS. Jeg vil helst køre med noget, der ikke skal have babysitter hele tiden.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Sep 2017 kl. 15:02
Du har nok ret i din mistanke, ePost. MBAM Premium er for emsig, men vil ikke undvære den, hvilket er et dilemma med indbygget ambivalens. Kan kun håbe på et med tiden mindre emsigt MBAM.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
ePost Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 07 Mar 2009
Status: Offline
Point: 2193
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ePost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Sep 2017 kl. 14:14
Jeg har mistanke til MBAM's premium version. Man kan ikke undgå den "Trial". Da jeg afinstallerede forsvandt en masse problemer, CPU blev normal igen, ikke flere audio-frys, men et eller andet havde slået SASs live funktioner fra. Mystisk.
 
Og nej, jeg har ingen malware.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10 Sep 2017 kl. 23:30
He he.. Så fik jeg lige den.

Mææn.. Windows behøver nu ikke altid hjælp uderfra for at opføre sig som en flok drillende spøgelser på druktur.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34105
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10 Sep 2017 kl. 22:25

@Prutterhunden

”den mere irrationelle, mystiske og overnaturlige side af Windows”

Har du, så ganske rigtigt, beskrevet som:

”et rense-, optimerings- eller andet 3.partsprogram” Wink

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
 Besvar Besvar Side  123 4>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.188 sekunder.