Print side | Luk vindue

... Telia meddeler ...

Udskrevet fra: Nettips.dk
Kategori: Tips til...
Forumnavn: Linux og andre styresystemer
Forumbeskrivelse: Indlæg om operativsystemer (OS) - Linux, OSX, Android, ChromeOS osv.
Web-adresse: https://www.nettipsforum.dk/forum_posts.asp?TID=19087
Udskrevet den: 28 Mar 2024 kl. 14:36
Version: Web Wiz Forums 12.04 - http://www.webwizforums.com


Emne: ... Telia meddeler ...
Skrevet af: Guests
Emne: ... Telia meddeler ...
Skrevet den: 07 Jan 2012 kl. 16:33
Hej ...

Min viv og jeg har begge taletidskort hos Telia ...

Har lige fået denne meddelelse:

*************************************************************************
+901
Din 0 kb udløber om 3 dage. Husk at tanke op for at forlænge din gyldighedsperiode. vh Telia
**************************************************************************
Hvad er mon det ?
Confused
Har aldrig fået sådan en meddelelse før - Har haft taletidskort hos Telia i et par år ...

Mvh Zyster



Svar:
Skrevet af: torben
Skrevet den: 07 Jan 2012 kl. 16:42
Hvis det er som hos TDC, skal der fyldes op mindst en gang om året.
Fylder du ikke på kan der ringes til dig i et år, men du kan ikke ringe ud.


-------------
Videre... Keep going


Skrevet af: Guests
Skrevet den: 07 Jan 2012 kl. 17:06
Hmmm - Min kone har sat 100 kr. ind på min i sidste måned. Og også på hendes konto for mindre end ½ år siden, siger hun ...


Skrevet af: torben
Skrevet den: 07 Jan 2012 kl. 17:18
Så er jeg svar skyldig.
Har andre gode ideer???


-------------
Videre... Keep going


Skrevet af: AFFI
Skrevet den: 07 Jan 2012 kl. 19:06
Jeg bruger Lebara, da jeg ringer en del udenlands. Du er smart, hvis du med jævne mellemrum checker din resterende taletid. Der er nemlig de fleste steder en dato for, hvornår dine penge er brugt - uanset om du har telefoneret for dem.....og en anden dato for, hvornår din konto/dit fon no' udløber. Træls, men det er de vilkår, udbyderne bestemmer. Jeg havde små 300Kr stående, som blev slettet/scoret/stjålet den 31-12 -2011, så der kunne ikke ringes ud, mens der sagtens kunne ringes ind Exclamation

-------------
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them


Skrevet af: El Barsko
Skrevet den: 07 Jan 2012 kl. 19:16

Ud fra hvad jeg kan læse i denne tråd, kan jeg se, at jeg valgte rigtig.

Har længe overvejet, om jeg udelukkende skulle bruge mobil, men jeg beholder min fastnet.

Jeg har TDC fastnet, og en Samsung i900, når jeg en sjælden gang bruger den,

går forbruget ind på min fastnetkonto. Aldrig vrøvl med manglende taletid.



-------------
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.


Skrevet af: Netsurferen2
Skrevet den: 07 Jan 2012 kl. 19:51
jeg/vi bruger https://www.nettalk.dk/forside.asp" rel="nofollow - nettalk
og vi betaler forud hver måned med dankort, taletiden tjener vi hjem på køb

-------------
HUSK: den mest udbredte fejl er, fejl40 ;-)
Windows 10 Home 64-bit
https://www.avast.com/da-dk/free-antivirus-download" rel="nofollow - Avast


Skrevet af: Guests
Skrevet den: 07 Jan 2012 kl. 21:59
Den meddelelse har jeg også fået adskillige gange fra Telia de sidste par dage. Ringede ind og fik at vide at det var en fejl jeg blot skulle ignorere.


Skrevet af: Guests
Skrevet den: 08 Jan 2012 kl. 09:35
Tak for alle jeres svar -

Har skrevet til Telia (Men der var lukket, for det var om aftenen) -

Men det kan jo være, som Balder sider, en fejl ?!


Skrevet af: Guests
Skrevet den: 06 Feb 2012 kl. 08:24
Hmmm undere mig over om det er en service de udøver, eller om de tager R**** på folk.

"Din 0 kb" udløber om ** dage?  0kb?

Fatter minus Confused


Skrevet af: Guests
Skrevet den: 06 Feb 2012 kl. 08:59
 


Skrevet af: Guests
Skrevet den: 06 Feb 2012 kl. 14:21
Det jeg undrer mig over er at de kan blive ved med at lave så mange fejl som de gør, og så stadig være forhandlere af div. tjenester.


Skrevet af: El Barsko
Skrevet den: 06 Feb 2012 kl. 14:23
Det er udelukkende kundernes skyld

-------------
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.


Skrevet af: Guests
Skrevet den: 18 Mar 2012 kl. 13:55
Oprindeligt skrevet af skrev:

Den meddelelse har jeg også fået adskillige gange fra Telia de sidste par dage. Ringede ind og fik at vide at det var en fejl jeg blot skulle ignorere.


Gad vide om nogen, pr refleks, sætter penge ind på deres konto, selvom den måske slet ikke er på nul???




Print side | Luk vindue

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net