Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Sikkerhed
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - MSE kontra AVAST
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MSE kontra AVAST

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
aasevh Se dropdown menu
Engageret
Engageret

Oprettet: 26 Dec 2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 129
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aasevh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: MSE kontra AVAST
    Sendt: 11 Jun 2011 kl. 12:43
Hej.
Jeg har en tid kørt med både AVAST og MSE på min XP . Kan jeg slette AVAST og nøjes med MSE ?????
Hilsen Aase
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Point: 35141
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 Jun 2011 kl. 12:49

Ja, du skal kun have ét Antivirus-program.

Men du har vel også en Firewal ?,og ét, eller flere Antimalware-program installeret?Wink

Redigeret af El Barsko - 11 Jun 2011 kl. 12:49
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 Jun 2011 kl. 12:53
Ups, bemærker først nu, at du har XP. Er du sikker på, at MSE virker? Kan du opdatere det?
Venlig hilsen El Barsko

men han har det sjovere.
Til top
aasevh Se dropdown menu
Engageret
Engageret

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aasevh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 Jun 2011 kl. 13:43
Ja - MSE opdaterer fint på XP. Jeg har firewal og andre programmer, som jeg kører med jævne mellemrum. Ville blot afinstallere AVAST.
Hilsen Aase
Til top
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 Jun 2011 kl. 13:48
OK. Thumbs Up
Håber ikke jeg fik forvirret dig. Jeg har selv, for en uge siden, formateret en XP.
XP kræver SP2 før man kan anvende MSE.
Den kendsgerning, var det, på mystisk vis, lykkedes mig, at glemme.LOL
Så har lige været inde, og udskifte, det elleres udmærkede Avast, med MSE.
Venlig hilsen El Barsko

men han har det sjovere.
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 05 Apr 2008
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 Jun 2011 kl. 14:00
Vi har et par sikkerhedseksperter, der begge er aktive på malwarecheck. Jeg har snuppet link fra MC, og her kan du læse og lære om, hvordan du ganske gratis og på rigtige måde kreerer din egen sikkerhedspakke. Du er slet ikke galt i byen med dit valg af antivirus beskyttelse, men som El Barsko ganske rigtigt skriver, er det uhensigtsmæssigt, at du anvender to AV programmer. Læs du med her, så bliver det forklaret på en måde, som er let forståelig Wink  : http://www.malwarecheck.dk/forum/index.php

Redigeret af AFFI - 11 Jun 2011 kl. 14:01
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
aasevh Se dropdown menu
Engageret
Engageret

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aasevh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 Jun 2011 kl. 14:19
TAK skal I have. Hurtigt og klart svar. Jeg har XP3 - og går ud fra, at det er derfor MSE virker. Jeg vil slette AVAST.
TAK for hjælpen.
Hilsen Aase
Hilsen Aase
Til top
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 Jun 2011 kl. 14:21
Ok. Thumbs Up
Venlig hilsen El Barsko

men han har det sjovere.
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 05 Apr 2008
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 Jun 2011 kl. 14:27

Hejsa igen. Det kan somme tider være problematisk at afinstallere Avast. Her på siden, finder du det rette værktøj til arbejdet. God fornøjelse med MSE, som jeg også havde valgt Thumbs Up

http://www.avast.com/uninstall-utility
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
aasevh Se dropdown menu
Engageret
Engageret

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aasevh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 Jun 2011 kl. 15:22

Hej.

Har afinstalleret AVAST med held. Jeg brugte REVO UNINSTALLER - så nu kører det perfekt. I er altså kvikke derinde på Nettips.

Kan I have en god Pinse og nyde det gode vejr.

Hilsen Aase
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.660 sekunder.