Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Hjælp og vejledninger mv.
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Hjælp til automatisk opstart af program
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til automatisk opstart af program

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til automatisk opstart af program
    Sendt: 22 Okt 2007 kl. 13:29
Hej Smile

Er der lige en der kan give mig et tip til nøjagtig hvor jeg skal "lægge" et program hen, som jeg godt vil have til at starte op samtidig med at jeg starter min PC?

Hope

Redigeret af John Westcoast - 22 Okt 2007 kl. 17:45
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Okt 2007 kl. 13:59
Hej Hope og velkommen til nettips
i start mappen, eller hente winpatrol 2007
rulle ned og tage, den svenske eller norske

Redigeret af Fuchsia2 - 22 Okt 2007 kl. 14:00
Til top
krummedige Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6273
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krummedige Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Okt 2007 kl. 16:42
Hej fuchsia2
Hvor ligger den start mappe henne ?  Smile
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Okt 2007 kl. 17:15
Alle programmer --> Start. Bare dobbeltklik på Start så åbner den mappen i stifinder.
Til top
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krummedige Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Okt 2007 kl. 17:18
Hej jutlander
Ja den er jeg med på, men det gør jo ikke at programmet starter automatisk op med windows

Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Okt 2007 kl. 17:57
Hej Krummedige

Opret en genvej til programmet på foreksempel skrivebordet ,og træk den ind i startmappen,
så kører det !
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Okt 2007 kl. 18:32
Opret en genvej til programmet, kopier den ind i Start -> Programmer -> Start    Så kører det for dig ! Smile
Til top
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krummedige Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Okt 2007 kl. 23:29
Hejsa
Jeg har et kalender program, jeg gerne vil have til at starte op med windows da jeg ikke har muligheden i programmet... Men det hjælper ikke at at kopiere genvejen ind i
start/programmer ! Det starter stadig ikke op med windows... Kører xp.  I øvrigt  kopierer jeg tit genveje ind i start/programmer, men derfor starter de jo ikke op med windows og ligger sig i tray ved opstart Smile
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Okt 2007 kl. 23:41
Hej,

Nej, genvejen skal ind i Startmappen, som du finder i Start-Alle programmer. Det hjælper selvfølgelig ikke at sætte genvejen ind i startmenuen. Find Start under Alle programmer, og dobbeltklik så på Start genvejen så åbner mappen. Håber du forstår !

Redigeret af Erls52 - 22 Okt 2007 kl. 23:42
Til top
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krummedige Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Okt 2007 kl. 23:50
Selvfølgelig Erls52  Så er jeg med... Mange tak Smile
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.072 sekunder.