![]() |
Bliv betalt for at læse dine e-mails |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | |
e-tech
Entusiastisk
Oprettet: 14 Okt 2007 Status: Offline Point: 6927 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Bliv betalt for at læse dine e-mailsSendt: 22 Okt 2007 kl. 19:36 |
|
Spammails kan pludselig blive guld værd. Nyt firma vil betale op til tusinder af kr. om året for, at du læser dine mails. |
|
|
"Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall." - Confucius
|
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22 Okt 2007 kl. 19:42 |
|
Lyder som en rimelig nem måde at tjene penge på. Men også som en nem måde at snyde på. For hvordan kan de ide at man læser sin mail, og ikke bare åbner den, og lukker den igen?
Og kan enhver ikke bare sige de tjener 4 milliarder om ugen og er i den perfekte målgruppe, og vil have 300 kr.pr læst mail? Hvordan vil de sikre sig mod at man lyver her. For selvom jeg normalt ikke bryder mig om at lyve, ville det ikke røre mig en pind, hvis jeg kunne snyde nogle smådumme virksomheder for et par hundrede kroner om året på denne måde.. |
|
![]() |
|
e-tech
Entusiastisk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22 Okt 2007 kl. 19:49 |
|
Ved det faktisk ikke, men den samme tendens viser sig indenfor blogging, hvor du blive betalt for at skrive en anmeldelse.
Jeg har det bare ikke ret godt med at afgive personlige oplysninger om løn, interesser og forbrugervaner. Redigeret af e-tech - 22 Okt 2007 kl. 19:51 |
|
|
"Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall." - Confucius
|
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22 Okt 2007 kl. 19:50 |
Har det lidt på samme måde. Men igen: hvordan ved de at man taler sandt? Man kan da bare opdigte et eller andet... |
|
![]() |
|
e-tech
Entusiastisk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22 Okt 2007 kl. 19:54 |
|
Ja, spørgsmålet er hvilke personlige oplysninger skal man afgive. Jeg tror at mange vil sige at de er flittige topskat betalere med en årsindtægt på 2,5 millioner kroner plus det løse.
|
|
|
|
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22 Okt 2007 kl. 19:56 |
|
Der må være en hage ved det. Man kommer ikke så let til penge som der lægges op til her. Det skulle da være første gang så.
Som du nævner e-tech så er det det samme som med blogging. Fedt, tænker man måske ved første øjekast, men når man så læser disse sites betingelser så skal man jo for det første have et vist antal kvalitetsposts, den skal være kendt og man skal skrive noget godt om et produkt f.eks. Jeg ville hvertfald ikke sælge mig selv for de 30-100 kr det kan give. |
|
![]() |
|
e-tech
Entusiastisk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22 Okt 2007 kl. 20:00 |
|
Præcis, der findes ikke nemme penge. Alle de penge jeg har/har haft, har jeg arbejdet hård for.
|
|
|
|
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22 Okt 2007 kl. 21:31 |
|
Jeg kan nu heller ikke forestille mig der er ret mange som gider læse endeløse strømme af skrammel-mails bare for at tjene en tusse om året. Jeg tror der ville være flere penge i at samle flasker/dåser når man er ude at cykle en tur.
|
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22 Okt 2007 kl. 22:48 |
Man behøver vel heller ikke læse dem? Man kan jo bare klikke på dem, for derefter at vende tilbage til sin Indbakke... |
|
![]() |
|
krummedige
Entusiastisk
Oprettet: 14 Okt 2007 Status: Offline Point: 6273 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22 Okt 2007 kl. 23:37 |
|
Betaler de mon også for genopretning af dit system, når du "måske" får virus/trojaner og andet skidt !
Jeg vil nødig til at åbne alle de spam jeg får ![]() Redigeret af krummedige - 22 Okt 2007 kl. 23:39 |
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 12> |
|
Tweet
|
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |