Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Hjælp og vejledninger mv.
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - installerer drivere
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

installerer drivere

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: installerer drivere
    Sendt: 22 Okt 2007 kl. 22:27
WinkHej jeg har lige dowl. nogle drivere til min bærbar, har gjort på på min stationære maskine, og derefter brændt dem ned. Men nu står der, at de er skrivebeskyttet og det kan jeg ikke fjerne, har forsøgt men det kan jeg ikke, åbenbart finde ud af?

Nu er spørgsmålet: kan jeg fjerne skrivebeskyttelsen, og hvordan? Har prøvet det før, og de vil ikke lade sig install. på min bærbar fordi de er skrivebeskyttet. Håber jeg udtrykker mig godt nok.Embarrassed
Til top
cope Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 15 Okt 2007
Status: Offline
Point: 1922
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cope Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Okt 2007 kl. 22:46
Hej garfield
Du kopiere filerne (driverne) ind på Skrivebordet og makere dem allesammen,
mens de er markeret, højreklikker du på dem og vælger Egenskaber
i boksen der kommer op fjerner du fluebenet fra "Skrivebeskyttet" så virker det :)
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Okt 2007 kl. 22:52
Winkok, jeg kopierede dem til en mappe der hedder "modtagne filer" - men skal det være skrivebordet bliver det så det. For det i hvertfald ikke fra mappen "modtagne filer" virker det, eller? er det igen bare mig der er uvidendeCry
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Okt 2007 kl. 22:53
Winkhovsa - du skriver makere dem - helt nøjagtig - på hvilken måde????Big%20smile
Til top
cope Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cope Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Okt 2007 kl. 22:57
du holder venstre mussetast nede og trækker rundt om filerne,
eller du højreklikker på dem enkeltvis, vælger egenskaber, fjerner flueben fra "Skrivebeskyttet"
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Okt 2007 kl. 23:02
Winktak skal du have, det "viste jeg også godt" men der kunne jo være noget jeg havde misforstået.  Nu tænker jeg på´. Tror du,  det kunne lykkes, hvis jeg indlæste cd'en på den bærbar og flyttede hver mappe til skrivebordet og så prøver at slette skrivebeskyttelsen, på den måde.  Jeg har ladet mig fortælle at det er næsten håbløst? -
En lille oplysning: det er en Fijutsu/siemens labtop S 6010 - og Fijutsu skulle være svære at have med at gøre. 
Til top
cope Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cope Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Okt 2007 kl. 23:09
hvis du kopiere samtlige mapper over på en gang og derefter markere
alle mapperne på en gang, vælger Egenskaber, fjerner flueben osv. skulle det kunne la' sig gøre.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Okt 2007 kl. 23:10
WinkMange tak Cope - jeg går igang igen. Tak for hjælpen.
Til top
cope Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cope Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Okt 2007 kl. 23:14
Du er Velkommen, go "arbejdslyst" Thumbs%20Up
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Okt 2007 kl. 23:50
Winkhej igen,  Det lykkedes - tænk jeg fandt ud af det. Men bortset fra det, er det da utroligt at noget kan være så vanskeligt - når man på anden vis kan dowl. hvad som helst.

Dog skal nævnes, at jeg har opgivet ID nr og serienr. og alt skulle af den vej,  være i orden, derfor forstår jeg det slet ikke.  Nok om det.

WinkWinkWinkClap tak tak tak.
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.166 sekunder.