Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Hjælp og vejledninger mv. > Guides / tutorials
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - WordPress.....Fortæl mig om...
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WordPress.....Fortæl mig om...

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 19 Dec 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5125
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: WordPress.....Fortæl mig om...
    Sendt: 17 Jan 2014 kl. 15:43
Jeg har fået kig på WordPress, og har downloded en dansk udgave (3.8) på en Zip- fil. Jeg har pakket filen ud, men som jeg ser det er der ingen kørselsfil til installering.
Jeg har ikke en stand forski på hvad jeg her har med at gøre, men det ved jeg at der er NETTIPS'ere der har, så kunne i fortælle mig hvad jeg kan bruge WordPress til, og hvordan installeres det ?

Mvh. Wiseguy.

The best things in life are FREE.
Til top
cjc Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 01 Apr 2009
Point: 864
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cjc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Jan 2014 kl. 16:07
Det er et cms til at lægge på en webserver
Til top
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 19 Dec 2007
Sted: Denmark
Point: 5125
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Jan 2014 kl. 16:29
Oprindeligt skrevet af cjc cjc skrev:

Det er et cms til at lægge på en webserver
Såforstår jeg det sku bedre cjc ! Jeg havde godt nok en anelse i den retning, idet der er så mange php- filer.LOL
Tak dit svar cjc.Thumbs Up
Mvh. Wiseguy.

The best things in life are FREE.
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.413 sekunder.