Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Giveaways
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Wise Care Pro
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Wise Care Pro

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Wise Care Pro
    Sendt: 09 Aug 2015 kl. 17:16
Wise Care Pro kræver vist ikke den store salgstale. Programmet er omtrent at sammenligne med TuneUp Utilities 2015, som ikke er helt så godt som før, AVG overtog. Det er kompatibelt med Windows 10, og jeg overvejer at sammenligne det med netop TUT 2015, som der kun kommer de giveaways på, som man selv finder cracks til. Det samme gælder Cyberlink's PowerDVD. Sænker de ikke priserne til realiteterne's Verden, så må de jo leve med følgerne. Se, det er argumentation! Go' weekend, nettipsere Tongue

http://www.topsoftbargains.com/w/wise-care-365-pro-discount-coupon-code/ 

Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09 Aug 2015 kl. 17:25
Fedt, Affe!

Den blir hentet pr. omgåendes..

Har ellers ventet til Binde kom med giveawayen, men der gik som regel henad et års tid. Denne gang er det ikke så længe siden.. et par måneder?

Fristen lige nu er 1 døgn, 6 timer + en ½.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09 Aug 2015 kl. 18:01
He he, jeg ved godt, du bruger Wise Care 365 - og det er nævnt længere nede i en redigeret postering LOL

Bindemand, skal også have en fridag i ny og næ. Jeg skal ellers love for, at de store spillere bland softwareudviklerne har haft travlt med at få opdateret deres programmer til at køre med Win10. I flæng kan nævnes TubeUp Utilities 2015 - Bitdefender I.S & T.S. 2015 - WiseCare og uundværlige VLC.

Advarsel : Hvis man kører med fake serial på Malwarebytes' produkter, så bliver de disablede, så man hverken kan geninstallere eller afindstallere. Fjern dem også, hvis I har "livstidslicens", for den bliver ugyldig, og man er lige ringe stillet. Det kan dog fixes - i mange tilfælde med Malwarebytes Support's medvirken. Jeg mener at huske, du også har "livstidslicens"? Nu er den nævnt - i tilfælde af, at vi har pirater i vores midte Beer

Redigeret af AFFI - 09 Aug 2015 kl. 18:12
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Staff
Staff

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09 Aug 2015 kl. 18:29
Joh, jeg sidder på livstid med MBAM (og det er ikke min diagnose).

Og så lige: Alle, uanset om de har træben, papegøje eller klap for øjet er velkomne på Nettips. Kom'bar'do !

Nettips Brugervejledning
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10 Aug 2015 kl. 11:33
Den bliver disabled, Prutter. Det skyldes, at MBAM ikke længere sælger MBAM med den licenstype - men pr anno. Min var ren, og jeg fik kun support, fordi jeg havde en korrekt licens. Een af grundene var måske, at MBAM Premium lå på pc'en da dels Bitdefender TS opgraderedes, og MBAM rullede kontrol-opdateringer ud. Fa'en's oss', jeg ikke har linket nu. For en sikkerhed's skyld, så tag og check det. Det var et træls forløb, hvor jeg dels følte min sikkerhed kompromitteret - og dels fik denne let naggende neurotiske kilden i min hjerne, som gentog sit Mantra : Der er noget somn ikke du'r - der er noget som ikke du'r .......og i en uendelighed, til fixet var på plads - lige i venen, Mar'n Wink
Til top
Staff
Staff

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10 Aug 2015 kl. 12:13
Æv, æv og 3 gange æv!

Nå. Alting har en ende. Tilsyneladende også MBAM's licens. Og skidt - jeg har ikke betalt for den, men fået den forærende. Mææn gad vide om MBAM har fået kløe i hæmorroiden, siden vi trofaste og entusiastiske fans skal udsættes for den slags ildelugtende endelser?

Når den tid kommer, vil jeg kigge i vejviseren efter andre udveje. Måske der dukker noget op, som ikke er forudset? Sorger skal ikke tages på forskud. De kommer helt af sig selv.

Nettips Brugervejledning
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10 Aug 2015 kl. 15:33
Jeg vil ikke undvære MBAM Premium, og jeg kan ikke komme i tanker om en bedre løsning all over. Især funktionen Ondsindet Hjemmeside-beskyttelse er en glimrende lbeskyttelse. Under alle omstændigheder ville jeg tage mine forholdsregler. Der står en masse på nettet om problematikken. I øvrigt er jeg helt enig i, at det er en besynderlig forretningsgang, når man ændrer et købt produkt's gyldighed. Der er daglige tilbud på 20% rabat på programmet, og som med antivirus løsniger, så køber man 1 år's brugsret
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.158 sekunder.