![]() |
Er siden sikker? |
Besvar
|
| Forfatter | |
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Er siden sikker?Sendt: 30 Okt 2007 kl. 19:15 |
|
og hvem ejer den? Det kan man få at vide med CallingID. Et lille program, som jeg har brugt nogle få dage. Det følger med i "Komputer for alles" sidste nummer, og det kan hentes her fra: http://www.callingid.com/Download.aspx Man behøver ikke registrere. Bemærk McAfee giver ingen oplysninger, i disse eksempler:
![]()
Redigeret af El Barsko - 30 Okt 2007 kl. 19:16 |
|
![]() |
|
e-tech
Entusiastisk
Oprettet: 14 Okt 2007 Status: Offline Point: 6927 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30 Okt 2007 kl. 19:30 |
|
|
|
|
"Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall." - Confucius
|
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30 Okt 2007 kl. 20:26 |
|
Til EL Barsko. Kan se du bruger McAfee sideAdvisor, og at den hos dig ligger pænt placeret ved siden af din værktøjslinie. Hvad er der galt med min. Når den lige er installeret, lægger den sig pænt lige som din, men har browseren været lukket, og genåbnes, lægger den sig UNDER Google symbolet i venstre side og gør værktøjslinien dobbelt så høj. Også selvom jeg låser. Kan nu også se at du ikke har googles toolbar inde, så det kan måske være derfor at jeg ikke kan styre den, men er der mon ikke en løsning iform af nogle indstillinger jeg bare ikke har fundet endnu. Håber du eller andre har et forslag?
|
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30 Okt 2007 kl. 20:40 |
Om det er toolbarens skyld skal jeg ikke kunne sige. Jeg har den opfattelse, at en toolbar, er for brugeren, ganske overflødig, men "den glade giver" har måske gavn af brugeren.
|
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30 Okt 2007 kl. 20:41 |
|
Svaret er åbenbart google toolbar, hvis jeg deaktiverer den og reaktiverer alm menulinie, bliver den der godt nok til høje ved siden af, så jeg må bare undvære google linien, hvis ikke der er nogen der har et hint til problemet.
Med hensyn til google toolbar så har du jo nok ret, men vanens magt er stor. Redigeret af muddy - 30 Okt 2007 kl. 20:42 |
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30 Okt 2007 kl. 20:51 |
|
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30 Okt 2007 kl. 21:03 |
|
Tja, ved egentlig ikke hvorfor jeg syns den har været nemmere at skrive et søgeord ind i, end den normale foroven. Har vel bare vænnet mig til at den var der, under den anden.
Jeg må sgu da også være forvirret, når det er så åbenlyst at den er unødvendig, men min avatar viser jo også med al tydelighed, at det ikke er studenterhuen der har trykket mig platfodet. Jeg vil åbenbart hellere gå med livrem og seler + handsker og hat end at pudse brillerne. Nå... Den er hermed deaktiveret
|
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30 Okt 2007 kl. 21:13 |
Velbekommen.
Sådan er vi mennesker jo tit, vi har, eller anskaffer os ting, vi sagtens kan undvære.
|
|
![]() |
|
cope
Entusiastisk
Oprettet: 15 Okt 2007 Status: Offline Point: 1922 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31 Okt 2007 kl. 09:43 |
|
hvis det har interesse... så ka denne fil hentes til windows xp: "Search Google Address Bar"
Direkte download: http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/addressgoogle.vbs
på siten er det på linie 65 http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm
I Windows Vista gøres det under |Internetindstillinger|Generelt|Skift Standardindstillinger for Søgning|Indstillinger|Tryk på linket "Find flere Søgemaskiner|Tilfoj Google og hvis man vil ha den som standard trykkes på "Benyt som Standard"
|
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31 Okt 2007 kl. 12:23 |
|
svendborg der bor jeg så er jeg sku da tit på nettips he he
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
|
Tweet
|
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |