![]() |
MSE kontra AVAST |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | |
aasevh
Engageret
Oprettet: 26 Dec 2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 129 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: MSE kontra AVASTSendt: 11 Jun 2011 kl. 12:43 |
|
Hej.
Jeg har en tid kørt med både AVAST og MSE på min XP . Kan jeg slette AVAST og nøjes med MSE ?????
Hilsen Aase
|
|
![]() |
|
El Barsko
Entusiastisk
Oprettet: 02 Dec 2007 Sted: Slangerup Status: Offline Point: 35141 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11 Jun 2011 kl. 12:49 |
|
Ja, du skal kun have ét Antivirus-program. Men du har vel også en Firewal ?,og ét, eller flere Antimalware-program installeret? Redigeret af El Barsko - 11 Jun 2011 kl. 12:49 |
|
|
Venlig hilsen El Barsko
Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten... men han har det sjovere. |
|
![]() |
|
El Barsko
Entusiastisk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11 Jun 2011 kl. 12:53 |
|
Ups, bemærker først nu, at du har XP. Er du sikker på, at MSE virker? Kan du opdatere det?
|
|
|
Venlig hilsen El Barsko
Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten... men han har det sjovere. |
|
![]() |
|
aasevh
Engageret
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11 Jun 2011 kl. 13:43 |
|
Ja - MSE opdaterer fint på XP. Jeg har firewal og andre programmer, som jeg kører med jævne mellemrum. Ville blot afinstallere AVAST.
Hilsen Aase
|
|
![]() |
|
El Barsko
Entusiastisk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11 Jun 2011 kl. 13:48 |
|
OK.
Så har lige været inde, og udskifte, det elleres udmærkede Avast, med MSE.
|
|
|
Venlig hilsen El Barsko
|
![]() |
|
AFFI
Entusiastisk
Oprettet: 05 Apr 2008 Sted: Danmark Status: Offline Point: 12535 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11 Jun 2011 kl. 14:00 |
|
Vi har et par sikkerhedseksperter, der begge er aktive på malwarecheck. Jeg har snuppet link fra MC, og her kan du læse og lære om, hvordan du ganske gratis og på rigtige måde kreerer din egen sikkerhedspakke. Du er slet ikke galt i byen med dit valg af antivirus beskyttelse, men som El Barsko ganske rigtigt skriver, er det uhensigtsmæssigt, at du anvender to AV programmer. Læs du med her, så bliver det forklaret på en måde, som er let forståelig
: http://www.malwarecheck.dk/forum/index.php
Redigeret af AFFI - 11 Jun 2011 kl. 14:01 |
|
|
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
|
|
![]() |
|
aasevh
Engageret
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11 Jun 2011 kl. 14:19 |
|
TAK skal I have. Hurtigt og klart svar. Jeg har XP3 - og går ud fra, at det er derfor MSE virker. Jeg vil slette AVAST.
TAK for hjælpen.
Hilsen Aase
|
|
|
Hilsen Aase
|
|
![]() |
|
El Barsko
Entusiastisk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11 Jun 2011 kl. 14:21 |
|
Ok.
|
|
|
Venlig hilsen El Barsko
|
![]() |
|
AFFI
Entusiastisk
Oprettet: 05 Apr 2008 Sted: Danmark Status: Offline Point: 12535 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11 Jun 2011 kl. 14:27 |
|
Hejsa igen. Det kan somme tider være problematisk at afinstallere Avast. Her på siden, finder du det rette værktøj til arbejdet. God fornøjelse med MSE, som jeg også havde valgt ![]() http://www.avast.com/uninstall-utility |
|
|
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
|
|
![]() |
|
aasevh
Engageret
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11 Jun 2011 kl. 15:22 |
|
Hej. Har afinstalleret AVAST med held. Jeg brugte REVO UNINSTALLER - så nu kører det perfekt. I er altså kvikke derinde på Nettips. Kan I have en god Pinse og nyde det gode vejr. Hilsen Aase
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 12> |
|
Tweet
|
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |