Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Andet > Alt muligt
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Hvad er det lige...
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad er det lige...

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad er det lige...
    Sendt: 18 Okt 2007 kl. 23:18
der gør, at man kan finde på at gøre dette.Dead Lidt pinligt til sidst.Wink

Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 Okt 2007 kl. 23:49
Fuldstændig sindssygt!
For at være helt ærlig troede jeg sgu man døde af så store mængder vodka!
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 Okt 2007 kl. 23:59
Oprindeligt skrevet af driflin driflin skrev:

Fuldstændig sindssygt!
Husker ikke helt, men for nogle år siden var der en ung mand her i landet, der døde, efter indtagelse af en halv liter dansk brændevin. Jeg ved ikke om den Vodka der her er tale om er lige så stærk, som brændevin, her i landet, men mon ikke. Ham her få jo nok det meste ud igen, det var vist ikke tilfældet med "kun" en halv liter, nok derfor. Det blev jo optaget i blodet altsammen.Confused
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Okt 2007 kl. 00:11
Oprindeligt skrevet af El Barsko El Barsko skrev:

Fuldstændig sindssygt!
Husker ikke helt, men for nogle år siden var der en ung mand her i landet, der døde, efter indtagelse af en halv liter dansk brændevin. Jeg ved ikke om den Vodka der her er tale om er lige så stærk, som brændevin, her i landet, men mon ikke. Ham her få jo nok det meste ud igen, det var vist ikke tilfældet med "kun" en halv liter, nok derfor. Det blev jo optaget i blodet altsammen.Confused

Ja, det er nok rigtigt. Men vil nu tro at minimum en halv liter alligevel bliver optaget i kroppen - og det er altså meget, rigtig meget, især når det er på så kort tid.
Og vodka har altid minimum 37 % alkoholprocent, så vidt jeg ved - så er mindst lige så stærk som dansk brændevin. Men det handler selvfølgelig også nok om, at denne russiske fyr, har noget mere erfaring ud i voldsomt vodkaindtag, end en normal ung dansker har i brændevinsindtag...
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Okt 2007 kl. 00:13
@ driflin
Håber absolut du har ret i det sidste.Thumbs%20Up
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Okt 2007 kl. 00:15

@ driflin

Det har jeg Wink Er nemlig selv én af de unge i dag, så kender det på mig selv LOL
Og brændevin kan jeg da godt drikke - men en halv liter? Arhhhh.. det er måske lige over grænsen Wink Til gengæld går man aldrig helt galt i byen med en ordentlig røvfuld bajere... Big%20smile
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Okt 2007 kl. 00:34

@ driflin

Det har jeg Wink Er nemlig selv én af de unge i dag, så kender det på mig selv LOL
Og brændevin kan jeg da godt drikke - men en halv liter? Arhhhh.. det er måske lige over grænsen Wink Til gengæld går man aldrig helt galt i byen med en ordentlig røvfuld bajere... Big%20smile
Er også mest til øl, men når jeg kommer op på den syvende -ottende, her om aftenen, så smager de ikke rigtig, som de plejer.Big%20smile
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Okt 2007 kl. 00:37

@ driflin

Er også mest til øl, men når jeg kommer op på den syvende -ottende, her om aftenen, så smager de ikke rigtig, som de plejer.Big%20smile

Hehe.. nej.. det er rigtigt... så er det lige før man kan drikke Harboe Pilsner LOL
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Okt 2007 kl. 00:43
Thumbs%20UpLOL
Til top
krummedige Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6273
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krummedige Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Okt 2007 kl. 01:04
Lidt rystende at se en ung mand sætte livet på spil for 1 dollar....Confused
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.188 sekunder.