Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Linux og andre styresystemer
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Dine favorit apps
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dine favorit apps

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
krummedige Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6273
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krummedige Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dine favorit apps
    Sendt: 12 Jun 2012 kl. 01:59
Hvilke apps til Android og Iphone er dine favoritter.

Her er mine til Android.

Livescore. lynhurtig opdatering af mål, mål scorer, gule/røde kort, selv dansk 2 division er med.

Quickpic. syntes jeg er en bedre billed fremviser end Androids egen.

Dataswitch. log på og af nettet med et klik, det er programmet med den blå globus i play.

TuneIn radio. har næsten alt radio fra Danmark, lige fra P3 til lokal radio fra Bornholm.
+ 60.000 andre !

MxPlayer. understytter langt flere formater + flere muligheder ved afspilling.

DanmarkAviser. hurtigt overblik fra de fleste aviser. mangler du en kan den tilføjes via url.
Alle sider er tilpasset din skærm.

Imdb. hurtig info om alle film og serier.

aWallet. gemmer password og tekst på en sikker måde. lavet efter " true crypt "

Alle kan hentes via http://play.google.com

Og ja... så er der jo fodbold  EM 2012  det var bare nogle få stykker, men kom med dine Smile
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Point: 27440
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 Jun 2012 kl. 03:32
Jeg ved ikke hvorfor jeg svarer, og bør måske undgå det... Men jeg forsøger at være venlig overfor de fleste..

Here er et par gode sites, med apps:

http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2393097,00.asp
og
http://www.appsandroid.dk/joomla/apps.html

Redigeret af Bindegal - 12 Jun 2012 kl. 03:33
Til top
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krummedige Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 Jun 2012 kl. 04:06
Jeg er da altid venlig Binde ! og det ved du også godt Smile
Til top
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krummedige Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 Jun 2012 kl. 04:54
har du selv nogle favoritter Smile
Til top
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 Jun 2012 kl. 05:02
Nej, har ikke disse I-ting..
Har kun min goe gamle XP :)
Til top
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krummedige Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 Jun 2012 kl. 05:05
Okay Wink  og nat nat...
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 Jun 2012 kl. 06:08
I er begge to meget venlige og hjælpsomme, drenge Wink

Jeg har de samme favoritter, som Krumme nævner, men jeg mener også, at Juice Defender i købeversion er ganske god, da den hos mig omtrent har fordoblet batteriet's levetid til to døgn. Meget havde dog kunne være klaret manuelt. Men min fon's dual core og skærmen kræver virkelig også meget energi. Til gengæld kan jeg for eks tage en HD film med og lægge den lige på TV skærmen vja HDMI kabel Approve

Tune In er en fed internet radio, hvor man kan presette den til at afspille forskellige genrer, hvis man trænger til lidt afveksling fra sin play lister. Fin online afspiller, som også du'r til pc'en Star                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Admin Se dropdown menu
Staff
Staff

Sted: Sydfyn
Point: 4120
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Admin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 Jun 2012 kl. 06:57
Mine Android favoritter:
Wordfeud: hyggelig orddyst imod andre
Pulse: Nyheder
Android System Info: nyttig viden om din telefon
AppAware: Super hvis du er på jagt efter nye gode apps
Cerberus: Pas på din smartphone!
Chrome Beta: Googles browser
DroidStats: Hvor stort er dit forbrug

Flere følger ;-)
Til top
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 Jun 2012 kl. 07:29
Gir du en pils? LOL
Til top
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krummedige Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 Jun 2012 kl. 18:55
Så lige man nu også kan bruge VirusTotal på android Smile

http://play.google.com/store/apps/details?id=com.virustotal
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.090 sekunder.