Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Software og hardware
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - "Registry First Aid" er bedst.
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"Registry First Aid" er bedst.

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 19 Dec 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5125
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: "Registry First Aid" er bedst.
    Sendt: 29 Jan 2013 kl. 11:24
Jeg har gået stille med dørene når der har været talt om Ccleaner og Ncleaner vs/ Registry First Aid, men nu har jeg bevis for at "Registry First Aid" ER bedre til at fjerne skidt fra REG- Databasen.
Som det nok er de fleste bekendt har jeg haft problemer med fjernelse af fil- rester fra "Windows Live" programmer. Jeg kørte igår med Cleaner og Ncleaner adskellige gange med genstarter uden held. Her i formiddag har jeg så kørt Ccleaner & Ncleaner igen uden held. Jeg scannede så med "Registry First Aid", og blev virkelig glad, for den fandt nøjagtig det L... som jeg ikke kunne fjerne hverken Manuelt eller med Ccleaner & Ncleaner.
Her er beviset:

Jeg har kun taget nogle få referencer med, for der var cirka 40 ialt !
Og så kan jeg lige tilføje at det er Freeware Versionen jeg kører med.
Mvh. Wiseguy.

The best things in life are FREE.
Til top
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29 Jan 2013 kl. 12:58
Og der er mere........

Ved at omkonfigurere "Registry First Aid" fandt jeg så lige 62 ekstra referencer til 'Windows Live', og det bliver sikkert ikke de sidste !Big smile
Mvh. Wiseguy.

Til top
torben Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 15 Okt 2007
Sted: Danmark
Point: 1617
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29 Jan 2013 kl. 15:54
Hvad er det for en version.
For version 9 er vist ikke gratis
Er det version 6 du har?

Version 9 fandt langt over 1000 fejl hos mig.
Så bliver jeg lidt mistænksom, når et program finder så mange fejl. Jeg får tanken at det meste er fis og kun for at få penge ud af mig. For prg. laver kun 20 fejl af gangen gratis.

Så lad mig høre: Er der nogen der har erfaringer med dette tilsyneladende fremragende program?
Videre... Keep going
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Point: 35141
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29 Jan 2013 kl. 16:03
Ja, jeg hentede også en "gratis" version.
Bemærkede ikke hvor meget den fandt, men der skulle betales for, at fjerne det det fandt,
det blev programme så i stedet for.Big smile
Har samme opfattelse, som Torben, om den slags programmer.
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29 Jan 2013 kl. 18:41
Hvad f..... mener i med 'Den slags programmer........'   I har det jo sort på hvidt, at programmet virker, og jeg er s.. ikke ude på at føre nogen bag lyset. Jeg har lavet utallige egnkontroller med de 3 programmer, ved at kører programmerne lige efter hinanden, med skiftende programstart, og hvad rensning af Registrybasen angår, kommer Ccleaner på sidstepladsen.
Jeg kan jo også spørge på den her måde, hvorfor finder Ccleaner (Som i jo forguder) så ikke de hen mod 100 fejl som Registry First Aid finder ?
Den version som jeg har, er version 7.1.1 og jeg ved godt det er blevet en betalingsversion, den har jeg selv haft, men syntes ikke den var bedre end den version jeg bruger nu. Jeg kan ikke huske hvor jeg har den fra, men der skal en REG- nøgle til for at den kan køre.
Endvidere ved jeg at der for et par år siden var en "Klon" af samme program der florerede og den skal man holde "Nalderne" fra, for den gør bare ondt endnu værre.

Redigeret af Wiseguy - 29 Jan 2013 kl. 18:42
Mvh. Wiseguy.

Til top
torben Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 15 Okt 2007
Sted: Danmark
Point: 1617
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29 Jan 2013 kl. 18:47
Rolig nu..
Jeg for mit vedkommende spørger blot om nogen har erfaringer med programmet.
Det har du, og jeg ville gerne høre nogen andre også. Sådan bare for en sikkerheds skyld.
Jeg kan jo også godt se at programmet er en prisvinder.

Den anden del af mit indlæg er jo blot helt generelt, at oprydningsprogrammer der finder alskens ting kan være fis. Jeg sagde ikke at dette program var det. Derfor ville jeg høre andre.
Videre... Keep going
Til top
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29 Jan 2013 kl. 18:51

Ovenstående adresse er den jeg får når jeg kontakter AVANQUEST hjemmeside gennem programmet. Jeg ved ikke om det er muligt at finde den samme version som jeg har på deres hjemmeside eller ude på nettet, men ellers har jeg den jo sammen med REG- nøglen, hvis i forstår.Wink
Mvh. Wiseguy.

Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Point: 35141
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29 Jan 2013 kl. 18:54
Programmer der kan finde en masse, efter en rensning med CCleaner, som jeg bruger ( i min verden er der ingen Guder), og skal have penge for, at slette det fundne, selv om det er et "gratis" program, sletter jeg igen. Sådan.
Hvordan andre mennesker opfatter programmet, ændrer ikke min opfattelse.
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29 Jan 2013 kl. 18:56
Oprindeligt skrevet af torben torben skrev:

Hvad er det for en version.
For version 9 er vist ikke gratis
Er det version 6 du har?

Version 9 fandt langt over 1000 fejl hos mig.
Så bliver jeg lidt mistænksom, når et program finder så mange fejl. Jeg får tanken at det meste er fis og kun for at få penge ud af mig. For prg. laver kun 20 fejl af gangen gratis.

Så lad mig høre: Er der nogen der har erfaringer med dette tilsyneladende fremragende program?
At programmet finder så mange fejl første gang Torben, er jo netop et bevis på at programmet virker. Hvis ikke jeg husker forkert, fandt programmet over 700 fejl hos mig første gang. Hvis man kører programmet ca. hver anden dag, finder det i gennemsnit 15 - 25 fejl her hos mig, men det er jo selvfølgelig alt efter ens aktivitet på PC'en og ikke at forglemme ens aktivitet på nettet.
Mvh. Wiseguy.

Til top
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29 Jan 2013 kl. 19:01
Programmet genererer jo ikke de fejl det finder, selv. Du kan jo finde bevis for at fejlene findes i REG- basen ved at "Klikke" med højre museknap på emnet, så kommer der diverse muligheder frem, Bla. at du kan gå direkte til REG- databasen og se referencen.
Mvh. Wiseguy.

Til top
 Besvar Besvar Side  123>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.129 sekunder.