![]() |
Unødvendige opstartsprogrammer |
Besvar
|
Side 123 4> |
| Forfatter | |
Prutterhunden
Staff
Oprettet: 14 Okt 2007 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 30306 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Emne: Unødvendige opstartsprogrammerSendt: 03 Apr 2014 kl. 01:22 |
|
gHacks omtaler Malwarebytes program, Malwarebytes StartUpLITE, der finder programmer, du ikke behøver at starte samtidig med Windows, men roligt kan fjerne og dermed øge opstartstiden:
Malwarebytes StartUpLITE identifies unnecessary startup programs on Windows | gHacks Technology News gHacks fortæller dog også, at Malwarebytes viser den fuldstændige liste over de programmer, som StartUpLITE er "fodret" med, hvorfor du kan nøjes med selv at gennemgå listen uden at installere StartUpLITE. Det er især nyttigt for de uerfarne, men en erfaren kan også være i tvivl, så værsgo: Startups listed in StartUpLite - Unnecessary Startups - Malwarebytes Forum |
|
![]() |
|
El Barsko
Entusiastisk
Oprettet: 02 Dec 2007 Sted: Slangerup Status: Offline Point: 35141 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03 Apr 2014 kl. 01:42 |
|
Ja, den tog jeg også ind, ganske udmærket.
|
|
|
Venlig hilsen El Barsko
Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten... men han har det sjovere. |
|
![]() |
|
Regmos
Entusiastisk
Oprettet: 16 Okt 2008 Status: Offline Point: 639 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 03 Apr 2014 kl. 09:54 |
http://www.bleepingcomputer.com/startups/ |
|
|
Mvh. Regmos
Win 11 Pro, ESET NOD 32, HMP/HMP.A (betalt), Windows Firewall Control (registreret). |
|
![]() |
|
AFFI
Entusiastisk
Oprettet: 05 Apr 2008 Sted: Danmark Status: Offline Point: 12535 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03 Apr 2014 kl. 11:31 |
|
Jeg bruger Win Patrol og hvis opstartstiden overskrider 10 sekunder, så prøver jeg Soluto
![]() https://www.soluto.com/hello-metro |
|
|
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
|
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 03 Apr 2014 kl. 11:52 |
|
Bare starttiden er kortere end den tid der går fra jeg tænder computer og sætter 6 kopper kaffe over, så er jeg tilfreds og uden stress
|
|
![]() |
|
El Barsko
Entusiastisk
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 03 Apr 2014 kl. 12:43 |
|
Jeg har en lidt speciel opstarts proces. Efter bad, iført undertøj, sætter jeg mig i stoler her ved PCen. Mine sokker ligger på skrivebordet(det af træ). Trykker på startknappen, tager den ene sok, trækker den ned over tæerne, og ned over hælen, sætter hælen op på skrivebordet, vælger styresystem(8/8.1), trækker skafterne op. Næste sok, samme fremgangsmåde, så er PCen klar, på med bukserne, og i gang med dagens gøremål. På den måde har jeg heller ingen ventetid. Redigeret af El Barsko - 03 Apr 2014 kl. 12:44 |
|
|
Venlig hilsen El Barsko
Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten... men han har det sjovere. |
|
![]() |
|
AFFI
Entusiastisk
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 03 Apr 2014 kl. 12:53 |
|
Der er jo også noget om det gamle mundheld : "Hvis man står og venter på, at vandet koger, så kommer det jo aldrig i kog". Med alderen har vi lært at økonomisere med tiden........og her kommer ssd disken ind i billedet - hvis man ikke er så kreativ som Jer to let tilbagelænede gutter
|
|
|
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
|
|
![]() |
|
El Barsko
Entusiastisk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03 Apr 2014 kl. 12:58 |
|
Det er også SSD jeg har, to styks 250 GB. |
|
|
Venlig hilsen El Barsko
|
![]() |
|
AFFI
Entusiastisk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03 Apr 2014 kl. 13:03 |
|
Alt andet ville undre mig, Barsko. Nogle af os har heldigvis stadigt trangen til at lege, som da vi var børn. Legetøjet er dog blevet lidt dyrere
![]()
|
|
|
|
|
![]() |
|
El Barsko
Entusiastisk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03 Apr 2014 kl. 13:12 |
|
Ja, netop - men det er squ skønt.
|
|
|
Venlig hilsen El Barsko
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 123 4> |
|
Tweet
|
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |