Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Andet > Alt muligt
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Kulturkrigen
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kulturkrigen

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27440
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kulturkrigen
    Sendt: 08 Maj 2014 kl. 00:52
En lidt ældre video om Christiania og Politi

- Nogle ville måské kalde videoen, lidt for politisk til Nettips, men dette afhænger jo kun af meninger og holdninger, af dét der ses.
Jeg har ikke tænkt mig at skabe røre med posten af dette, jeg poster noget dansk historie, som jeg vil dele.
Hvis admin-staff er uenig, og mener denne upassende..
Så sletter jeg tråden!

Men gode kommentarer bifaldes...

http://www.youtube.com/watch?v=fOwKtfSUZ2E
[Inlejret video er fjernet på opfordring af admins]

Redigeret af Bindegal - 08 Maj 2014 kl. 14:12
Til top
GDK Se dropdown menu
Engageret
Engageret

Oprettet: 10 Jan 2009
Point: 248
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér GDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08 Maj 2014 kl. 02:03
Slet den.

Vil folk læse/se den- er det op til dem selv.

Hvad jeg har set, er det politisk. Gider ikke se det på nettips.
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Point: 27440
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08 Maj 2014 kl. 02:06
Ja, GDK... Du er lidt af et "tilfælde", og hader hvad som bliver postet..
Nuvel, lader jeg det stå, til hvis admins mener det samme.

Jeg mener nu at, det er et stykke danmarkshistorie.. så på det plan kan vi være uenige...

Redigeret af Bindegal - 08 Maj 2014 kl. 02:19
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08 Maj 2014 kl. 09:54
Binde..

1. Bryder mig ikke om din første sætning, der henvender sig til GDK med din utilslørede mening om ham/hende. Den mening burde du holde for dig selv.

2. Ja, videoen er OGSÅ et stykke danmarkshistorie, men indiskutabelt set gennem personligt politisk farvede briller, og kan udfordre andre med anden holdning til debat, så jeg må desværre opfordre dig til at slette videoen. Sorry.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Netsurferen2 Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 26 Dec 2008
Sted: DK
Point: 5477
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Netsurferen2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08 Maj 2014 kl. 10:21
Bindegal
som sådan har jeg intet imod selve videoen.
-MEN du ligger op til debat om emnet og det ved du godt, at det er fyfy.
HUSK: den mest udbredte fejl er, fejl40 ;-)
Windows 10 Home 64-bit
Avast
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08 Maj 2014 kl. 11:23
Hmm, jeg tænker, hvor ondt det gør, hvis man oprettede en account på Facebook - under alias og med Alfred E. Neumann som ava. Der er nemlig talrige grupper, der går for og imod hvad som helst. På Fæcen kan man tilmed få beslutningstagerne i tale. Man behøver ikke at se en eneste "øjenbæ" som "hvad familien skal have at spise i aften. Google + er endnu ikke køreklar til formålet.................og nettips er et upolitisk "værested". Den kommer vi ikke udenom. Imidlertid er jeg sikker på, at Prutter, John eller jeg havde kommet GDK i forkøbet, hvis vi havde set den først Ying Yang

Redigeret af AFFI - 08 Maj 2014 kl. 11:41
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Staff
Staff

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08 Maj 2014 kl. 11:33
Av av, Affe. At få Binde til at sluge en account på fæcen er nok utopi, selvom det ku' være morsomt med Alfred the Madman som ava. LOL

PS. Aftensmaden står på grønlaaaangkål med sure ribs.

Nettips Brugervejledning
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08 Maj 2014 kl. 11:43
Ææævv, jeg fik grønkålssuppe med pølse og suleflæsk serveret igår. Jeg er ikke kræsen, men jeg holdt mig til den grønne suppe. Jeg spiser ikke gris, men ellers var det da et ordentligt foder LOL

Redigeret af AFFI - 08 Maj 2014 kl. 11:48
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Staff
Staff

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08 Maj 2014 kl. 11:58
Nå, du grisser ikke spis? Kan tænke mig hvorfor. Selv havde jeg det meget svært engang i min barndom, da "min" gris blev serveret. Nul putte! Jeg havde overværet slagtningen, og jeg var dybt rystet.

Redigeret af Prutterhunden - 08 Maj 2014 kl. 11:59

Nettips Brugervejledning
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08 Maj 2014 kl. 12:36
At se en familie's "kælegris" blive slagtet oplevede jeg også i tidlig ungdom på en slags bondegårdsferie. Nuvel, den fik da en mindre ubehagelig opvækst og exit end alm. slagtesvin, men synet var ikke rart. Vi skulle skamme os, og det skriver jeg som dyreven og fortaler for en langt strammere lovgivning omkring dyrevelfærd. Den gemmer jeg til Fæcen¨s diskussionsfora WinkLOL
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.180 sekunder.