![]() |
Kulturkrigen |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | |
Bindegal
Entusiastisk
Oprettet: 17 Okt 2007 Sted: København Status: Offline Point: 27440 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: KulturkrigenSendt: 08 Maj 2014 kl. 00:52 |
|
En lidt ældre video om Christiania og Politi
- Nogle ville måské kalde videoen, lidt for politisk til Nettips, men dette afhænger jo kun af meninger og holdninger, af dét der ses. Jeg har ikke tænkt mig at skabe røre med posten af dette, jeg poster noget dansk historie, som jeg vil dele. Hvis admin-staff er uenig, og mener denne upassende.. Så sletter jeg tråden! Men gode kommentarer bifaldes... http://www.youtube.com/watch?v=fOwKtfSUZ2E [Inlejret video er fjernet på opfordring af admins] Redigeret af Bindegal - 08 Maj 2014 kl. 14:12 |
|
![]() |
|
GDK
Engageret
Oprettet: 10 Jan 2009 Status: Offline Point: 248 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08 Maj 2014 kl. 02:03 |
|
Slet den.
Vil folk læse/se den- er det op til dem selv. Hvad jeg har set, er det politisk. Gider ikke se det på nettips. |
|
![]() |
|
Bindegal
Entusiastisk
Oprettet: 17 Okt 2007 Sted: København Status: Offline Point: 27440 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08 Maj 2014 kl. 02:06 |
|
Ja, GDK... Du er lidt af et "tilfælde", og hader hvad som bliver postet..
Nuvel, lader jeg det stå, til hvis admins mener det samme. Jeg mener nu at, det er et stykke danmarkshistorie.. så på det plan kan vi være uenige... Redigeret af Bindegal - 08 Maj 2014 kl. 02:19 |
|
![]() |
|
Prutterhunden
Staff
Oprettet: 14 Okt 2007 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 30306 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08 Maj 2014 kl. 09:54 |
|
Binde..
1. Bryder mig ikke om din første sætning, der henvender sig til GDK med din utilslørede mening om ham/hende. Den mening burde du holde for dig selv. 2. Ja, videoen er OGSÅ et stykke danmarkshistorie, men indiskutabelt set gennem personligt politisk farvede briller, og kan udfordre andre med anden holdning til debat, så jeg må desværre opfordre dig til at slette videoen. Sorry. |
|
![]() |
|
Netsurferen2
Entusiastisk
Oprettet: 26 Dec 2008 Sted: DK Status: Offline Point: 5477 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08 Maj 2014 kl. 10:21 |
|
Bindegal
som sådan har jeg intet imod selve videoen. -MEN du ligger op til debat om emnet og det ved du godt, at det er fyfy. |
|
![]() |
|
AFFI
Entusiastisk
Oprettet: 05 Apr 2008 Sted: Danmark Status: Offline Point: 12535 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08 Maj 2014 kl. 11:23 |
|
Hmm, jeg tænker, hvor ondt det gør, hvis man oprettede en account på Facebook - under alias og med Alfred E. Neumann som ava. Der er nemlig talrige grupper, der går for og imod hvad som helst. På Fæcen kan man tilmed få beslutningstagerne i tale. Man behøver ikke at se en eneste "øjenbæ" som "hvad familien skal have at spise i aften. Google + er endnu ikke køreklar til formålet.................og nettips er et upolitisk "værested". Den kommer vi ikke udenom. Imidlertid er jeg sikker på, at Prutter, John eller jeg havde kommet GDK i forkøbet, hvis vi havde set den først
Redigeret af AFFI - 08 Maj 2014 kl. 11:41 |
|
|
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
|
|
![]() |
|
Prutterhunden
Staff
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08 Maj 2014 kl. 11:33 |
|
Av av, Affe. At få Binde til at sluge en account på fæcen er nok utopi, selvom det ku' være morsomt med Alfred the Madman som ava.
![]() PS. Aftensmaden står på grønlaaaangkål med sure ribs. |
|
![]() |
|
AFFI
Entusiastisk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08 Maj 2014 kl. 11:43 |
|
Ææævv, jeg fik grønkålssuppe med pølse og suleflæsk serveret igår. Jeg er ikke kræsen, men jeg holdt mig til den grønne suppe. Jeg spiser ikke gris, men ellers var det da et ordentligt foder
Redigeret af AFFI - 08 Maj 2014 kl. 11:48 |
|
|
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
|
|
![]() |
|
Prutterhunden
Staff
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08 Maj 2014 kl. 11:58 |
|
Nå, du grisser ikke spis? Kan tænke mig hvorfor. Selv havde jeg det meget svært engang i min barndom, da "min" gris blev serveret. Nul putte! Jeg havde overværet slagtningen, og jeg var dybt rystet.
Redigeret af Prutterhunden - 08 Maj 2014 kl. 11:59 |
|
![]() |
|
AFFI
Entusiastisk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08 Maj 2014 kl. 12:36 |
|
At se en familie's "kælegris" blive slagtet oplevede jeg også i tidlig ungdom på en slags bondegårdsferie. Nuvel, den fik da en mindre ubehagelig opvækst og exit end alm. slagtesvin, men synet var ikke rart. Vi skulle skamme os, og det skriver jeg som dyreven og fortaler for en langt strammere lovgivning omkring dyrevelfærd. Den gemmer jeg til Fæcen¨s diskussionsfora
![]()
|
|
|
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 12> |
|
Tweet
|
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |