Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Sikkerhed
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Kaspersky
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kaspersky

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
ePost Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 07 Mar 2009
Status: Offline
Point: 2221
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ePost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kaspersky
    Sendt: 24 Sep 2024 kl. 03:37
Jeg vil afbestille alt Kaspersky og det kan jeg ikke finde ud af. Jeg forlængst slettet aktiveringsnøglen og jeg aner ikke om det er til smartphone eller PC. Hjælp! Deres vejledninger er helt i skoven. 

PS: programmet hedder "Kaspersky Standard" og jeg kan ikke se nogen afbestillings-mulighed på deres site. 

Redigeret af ePost - 24 Sep 2024 kl. 03:46
Til top
ePost Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ePost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Sep 2024 kl. 03:56
Jeg tror, jeg har lavet noget jøl, da jeg fumlede rundt på deres site: "Abonnementet for Kaspersky Standard bruges ikke på nogen tilsluttede enheder." Så nu betaler jeg alligevel, men programmet er ikke i brug eller hvad?
Til top
ePost Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ePost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Sep 2024 kl. 04:22
Jeg kom igennem til deres chat og de svarede at jeg nu var ude af alle abonnementer. Vi får se. 
Til top
queen Se dropdown menu
Staff
Staff

Oprettet: 10 Jan 2011
Sted: Slagelse
Point: 2126
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Sep 2024 kl. 09:27
Tak for opfølgning Thumbs Up
Til top
ebh Se dropdown menu
Engageret
Engageret

Oprettet: 02 Jan 2013
Sted: København
Point: 225
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér ebh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25 Sep 2024 kl. 22:56
Har samme dårlige erfaringer med enkelte firmaer.

Jeg anvender nu virtuelle engangs-betalingskort. Så kan de kun trække pengene een gang.
Problem solved.
Til top
ePost Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ePost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26 Sep 2024 kl. 12:00
Det ved jeg ikke engang, hvad er?
Til top
ebh Se dropdown menu
Engageret
Engageret

Oprettet: 02 Jan 2013
Sted: København
Point: 225
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ebh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26 Sep 2024 kl. 22:22
Ud over dit "rigtige betalingskort", kan man anvende et betalingskort (ikke fysisk), som er knyttet til din konto, men kun kan anvendes een gang. Efter transaktionen lukkes kortet automatisk.
Man genererer et nyt engangskort med et klik, som så er klar til den næste betaling, hvor man ikke ønsker at flashe sit rigtige kort.

Der er to fordele ved denne løsning:

Afbestillingsproblemer som i dit tilfælde. Man bliver ikke bondefanget i abbonnementfornyelser som er svære at kommeud af. Tilmelding med et klik på et website - men afmelding er besværligt og uklart.

Kortoplysninger kan ikke misbruges.

Til top
krummedige Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 14 Okt 2007
Point: 6273
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krummedige Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Sep 2024 kl. 02:38
Hvilket firma bruger du Smile
Til top
krummedige Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Point: 6273
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krummedige Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Sep 2024 kl. 03:08
Oprindeligt skrevet af krummedige krummedige skrev:

Hvilket firma bruger du Smile

Jeg gætter på R.....
Til top
John Westcoast Se dropdown menu
Staff
Staff

Sted: Vestjylland
Point: 7631
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér John Westcoast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Sep 2024 kl. 07:22
Måske denne bank?

Redigeret af John Westcoast - 27 Sep 2024 kl. 07:24
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.718 sekunder.