Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Internettet
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Er siden sikker?
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er siden sikker?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Er siden sikker?
    Sendt: 30 Okt 2007 kl. 19:15

og hvem ejer den? Det kan man få at vide med CallingID. Et lille program, som jeg har brugt nogle få dage. Det følger med i "Komputer for alles" sidste nummer, og det kan hentes her fra:

http://www.callingid.com/Download.aspx

Man behøver ikke registrere.Wink 

Bemærk McAfee giver ingen oplysninger, i disse eksempler:

Redigeret af El Barsko - 30 Okt 2007 kl. 19:16
Til top
e-tech Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6927
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér e-tech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Okt 2007 kl. 19:30
Thumbs%20Up 
"Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall." - Confucius
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Okt 2007 kl. 20:26

Til EL Barsko. Kan se du bruger McAfee sideAdvisor, og at den hos dig ligger pænt placeret ved siden af din værktøjslinie. Hvad er der galt med min. Når den lige er installeret, lægger den sig pænt lige som din, men har browseren været lukket, og genåbnes, lægger den sig UNDER Google symbolet i venstre side og gør værktøjslinien dobbelt så høj. Også selvom jeg låser.

Kan nu også se at du ikke har googles toolbar inde, så det kan måske være derfor at jeg ikke kan styre den, men er der mon ikke en løsning iform af nogle indstillinger jeg bare ikke har fundet endnu.  Håber du eller andre har et forslag?
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Okt 2007 kl. 20:40
Oprindeligt skrevet af muddy muddy skrev:

Til EL Barsko. Kan se du bruger McAfee sideAdvisor, og at den hos dig ligger pænt placeret ved siden af din værktøjslinie. Hvad er der galt med min. Når den lige er installeret, lægger den sig pænt lige som din, men har browseren været lukket, og genåbnes, lægger den sig UNDER Google symbolet i venstre side og gør værktøjslinien dobbelt så høj. Også selvom jeg låser.

Kan nu også se at du ikke har googles toolbar inde, så det kan måske være derfor at jeg ikke kan styre den, men er der mon ikke en løsning iform af nogle indstillinger jeg bare ikke har fundet endnu.  Håber du eller andre har et forslag?

Om det er toolbarens skyld skal jeg ikke kunne sige. Jeg har den opfattelse, at en toolbar, er for brugeren, ganske overflødig, men "den glade giver" har måske gavn af brugeren.Wink
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Okt 2007 kl. 20:41
Svaret er åbenbart google toolbar, hvis jeg deaktiverer den og reaktiverer alm menulinie, bliver den der godt nok til høje ved siden af, så jeg må bare undvære google linien, hvis ikke der er nogen der har et hint til problemet.

Med hensyn til google toolbar så har du jo nok ret, men vanens magt er stor.

Redigeret af muddy - 30 Okt 2007 kl. 20:42
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Okt 2007 kl. 20:51

Svaret er åbenbart google toolbar, hvis jeg deaktiverer den og reaktiverer alm menulinie, bliver den der godt nok til høje ved siden af, så jeg må bare undvære google linien, hvis ikke der er nogen der har et hint til problemet.

Med hensyn til google toolbar så har du jo nok ret, men vanens magt er stor.
Ikke for at kritisere dig, men hvad bruger du den toolbar til?jeg er bare nysgerrig.Big%20smile
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Okt 2007 kl. 21:03
Tja, ved egentlig ikke hvorfor jeg syns den har været nemmere at skrive et søgeord ind i, end den normale foroven. Har vel bare vænnet mig til at den var der, under den anden.
Jeg må sgu da også være forvirret, når det er så åbenlyst at den er unødvendig, men min avatar viser jo også med al tydelighed, at det ikke er studenterhuen der har trykket mig platfodet. Jeg vil åbenbart hellere gå med livrem og seler + handsker og hat end at pudse brillerne. Nå... Den er hermed deaktiveretEmbarrassed Tak for hintet.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Okt 2007 kl. 21:13

Tja, ved egentlig ikke hvorfor jeg syns den har været nemmere at skrive et søgeord ind i, end den normale foroven. Har vel bare vænnet mig til at den var der, under den anden.
Jeg må sgu da også være forvirret, når det er så åbenlyst at den er unødvendig, men min avatar viser jo også med al tydelighed, at det ikke er studenterhuen der har trykket mig platfodet. Jeg vil åbenbart hellere gå med livrem og seler + handsker og hat end at pudse brillerne. Nå... Den er hermed deaktiveretEmbarrassed Tak for hintet.

Velbekommen. Thumbs%20Up
Sådan er vi mennesker jo tit, vi har, eller anskaffer os ting, vi sagtens kan undvære.Big%20smile
Til top
cope Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 15 Okt 2007
Status: Offline
Point: 1922
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cope Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31 Okt 2007 kl. 09:43
hvis det har interesse... så ka denne fil hentes til windows xp: "Search Google Address Bar"
på siten er det på linie 65 http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm
I Windows Vista gøres det under |Internetindstillinger|Generelt|Skift Standardindstillinger for Søgning|Indstillinger|Tryk på linket "Find flere Søgemaskiner|Tilfoj Google og hvis man vil ha den som standard trykkes på "Benyt som Standard"
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31 Okt 2007 kl. 12:23
svendborg der bor jeg så er jeg sku da tit på nettips he heLOL
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.180 sekunder.