Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Software og hardware
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Billedfremvisning
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billedfremvisning

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Billedfremvisning
    Sendt: 15 Okt 2007 kl. 02:52
Hyggehejsa og goddaw's....
Jeg står og mangler et godt program til at brænde nogle jpeg filer ud på DVD og samtidig
må der gerne være mulighed for, at tilføje lyd (MP3 f.eks.)
Altså som kan lave en sl*gs slideshows som kan afvikles fra en almindelig stationær DVD afspiller.
Pengene er i øjeblikket små, så det skulle gerne være noget freeware, shareware eller lignende.....
Nogen her som har et godt forsl*g.....
På forhånd tak....Wink

Redigeret af Mr Been - 15 Okt 2007 kl. 02:57
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 Okt 2007 kl. 10:46
Jeg bruger selv PhotoDVD med stor fornøjelse Big Smile Big%20smile
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 Okt 2007 kl. 13:22
Her er et gratis slideshow program, jeg har altså ikke prøvet det selv.

http://www.softaward.com/3670.html
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 Okt 2007 kl. 13:36
Hej
Der er også Photo Srory 3, læse om, og hente her fra: http://www.pcworld.dk/art/8477?op=print
 Hvis du kan engelsk, så er her en vejledning til, at få det færdige produt, over på DVD:
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 Okt 2007 kl. 13:48
Ellers kunne et kig hos Guruerne nok hjælpe på dansk med hensyn til PhotoStory3 og fra Photo Story 3 til dvd (kig under downloads og derefter gurumanualer)
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 Okt 2007 kl. 13:56
Oprindeligt skrevet af captcha captcha skrev:

Ellers kunne et kig hos Guruerne nok hjælpe på dansk med hensyn til PhotoStory3 og fra Photo Story 3 til dvd (kig under downloads og derefter gurumanualer)
Fint link, det ser godt ud.Thumbs%20Up
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 Okt 2007 kl. 15:21
jeg syntes også PhotoStory3 er et rigtigt godt program
og jeg syntes, det er let at bruge
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Okt 2007 kl. 17:51
Mange tak for hjælpen allesammen.....
Jeg vil gå igang med at afprøve alle Jeres gode forsl*g...Thumbs%20Up

Redigeret af Mr Been - 16 Okt 2007 kl. 17:53
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Okt 2007 kl. 00:27

Så har jeg afprøvet Photo Story 3, og det er da et SUPER godt program men....er der nogen af jer som der har prøvet det, og som ved om man kan slå den der effekt fra som gør, at billederne skifter med en glidende bevægelse, kunne godt tænke mig at billederne bare skiftede uden denne effekt, men kan ikke rigtigt finde en mulighed for at slå det fra..Nogen af jer som kan hjælpe ?Wink

Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Okt 2007 kl. 00:42
Måske dette :

Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.183 sekunder.