Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Hjælp og vejledninger mv.
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Scareware - antivirus pro 2010
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Scareware - antivirus pro 2010

Besvar Besvar Side  123 14>
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Scareware - antivirus pro 2010
    Sendt: 30 Sep 2009 kl. 20:41
Hej! 
Jeg har været så uheldig at få Antivirus pro 2010 installeret på min computer, uden selv at have gjort noget. Den har deaktiveret alle mine virusprogrammer og tillader mig ikke at installere nye. Jeg har prøvet at køre Malwarebytes' rouge remover, men jeg kan enten ikke finde ud af at bruge den ordentligt, eller også virker den ikke(har nemlig læst på en anden hjemmeside jeg skulle bruge den, men det var dog på 09 udgaven, så ved ikke om det har betydning). 
Er der nogen der kan hjælpe mig? 
Jeg vil nødig gendanne min harddisk, da ALT ligger på den og det er et stykke tid siden jeg har taget backup, og jeg tør slet ikke lægger noget på en USB og så over på en anden computer, for virussen kan vel flytte med? 
Håber der er nogle der kan hjælpe! 
På forhånd tak - AK 
Til top
Garfield Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 01 Feb 2008
Sted: dk
Status: Offline
Point: 3512
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Garfield Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Sep 2009 kl. 20:48

Kan du ikke afinstallerer Antivirus pro 2010 - og så derefter installerer et andet virusprogram - hvilket styringssystem kører du - for du kan fjerne det i Tilføj/og fjernprogrammer (hvis du kører windows xp eller vista), eller via et godt program der hedder REVO -link her http://www.revouninstaller.com/, så burde du kunne få det væk og installerer andre virus programmer. Hvilket du så skal vælge er der l000 svar på. LOL Det er så mange gode freeware programmer.

Forresten velkommen til Nettips

Redigeret af Garfield - 30 Sep 2009 kl. 20:49
garfield
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Point: 35141
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Sep 2009 kl. 20:51
Desværre garfield, det er vius, som AK har fået.
Vi må håbe på, at de eksperter der kan den slags, snart dukker op.Big smile
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
krummedige Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 14 Okt 2007
Point: 6273
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krummedige Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Sep 2009 kl. 21:01
Til top
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Garfield Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Sep 2009 kl. 21:09
Det har jeg da totalt misforstået - som skrevet står, troede jeg,  det var et antivirus program.
,
Ja, ja jeg må lære det - må jeg

Tak El barsko for informationen. - så skal jeg jo bare holde fingerne fik og ikke blande mig yderligere. Wink
garfield
Til top
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Garfield Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Sep 2009 kl. 21:12
Nu er jeg også så heldig stillet (pu ha bank under bordet) at jeg ikke har haft virus siden 2003 - for jeg bevæger mig ikke rundt på alverdens ukendte sites, spil, programmer og deslignende. Så derfor er jeg en novice på det område.
garfield
Til top
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Sep 2009 kl. 21:15
Oprindeligt skrevet af Garfield Garfield skrev:

Det har jeg da totalt misforstået - som skrevet står, troede jeg,  det var et antivirus program.
,
Ja, ja jeg må lære det - må jeg

Tak El barsko for informationen. - så skal jeg jo bare holde fingerne fik og ikke blande mig yderligere. Wink

Som du sikkert ved, Garfield: man kan ikke vinde  - hver gang.LOL
Venlig hilsen El Barsko

men han har det sjovere.
Til top
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Garfield Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Sep 2009 kl. 21:21
Det var da et vink med en vognstang.

Nu går jeg i seng og trækker dynen op over hovedet .LOL
garfield
Til top
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Sep 2009 kl. 21:28
Oprindeligt skrevet af Garfield Garfield skrev:

Det var da et vink med en vognstang.

Nu går jeg i seng og trækker dynen op over hovedet .LOL

Så har du da totalt misfortået mig Confused - det var en  munter bemærnig.LOL
Ups - så først nu din smilyeEmbarrassed

Redigeret af El Barsko - 30 Sep 2009 kl. 21:29
Venlig hilsen El Barsko

men han har det sjovere.
Til top
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Garfield Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Sep 2009 kl. 21:37

Nej - du er bare så morsom og jeg forstod det godt. Kendte bare ikke den betegnelse - som AK skrev om tidligere, i min naivitet troede jeg det var et program.

garfield
Til top
 Besvar Besvar Side  123 14>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.242 sekunder.