![]() |
Windows 7 Ultimate licens |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | |
Bindegal
Entusiastisk
Oprettet: 17 Okt 2007 Sted: København Status: Offline Point: 27440 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Windows 7 Ultimate licensSendt: 22 Sep 2010 kl. 00:43 |
|
Dette er en side som giver Windows 7 Ultimate licenser ud til enkelte der har skrevet sig op (Der er en kunkurrence en gang om ugen hvor der deles 5 licenser ud)..
Selv om chancen er lille, kan man jo være heldig.
Det kræves at man skriver sig op med sin Email på sitet under "Subscription"
Redigeret af Bindegal - 22 Sep 2010 kl. 00:44 |
|
![]() |
|
krummedige
Entusiastisk
Oprettet: 14 Okt 2007 Status: Offline Point: 6273 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22 Sep 2010 kl. 01:20 |
|
Hej Bindegal
Ellers en fin samling af giveaways, du har fået lavet der er mange gode imellem.Men måske skal man være lidt forsigtigt med denne. ![]() ![]() ![]() Leofelix, er i øvrigt moderator hos Raymond. Redigeret af krummedige - 22 Sep 2010 kl. 01:36 |
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22 Sep 2010 kl. 09:30 |
|
Tak Krummedige, ClearCloud kendte jeg ikke, så nu bruger jeg den også.
Til andre der ligesom jeg ikke kente til ClearCloud, her er linket http://clearclouddns.com/
og download ClearCloudutility installer det og få en icon på skrivebordet der hedder
ClearCloud DNS.
det kan tænde og slukke for ClearCloud.
|
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22 Sep 2010 kl. 12:00 |
|
ClearCloud er alt for emsig i sine bedømmenser, de blokerer for siden som overhovedet ikke har nogen trusler, defor har jeg ændret DNS til et andet , et alternativ kunne være OpenDns,hvis man altså ikke bare vil nøjes med sin udbyders DNS som jeg gør.
Og Exploit Prevention Labs fandt da heller ikke noget på licensegiveaway.com ![]() Redigeret af KurtE - 22 Sep 2010 kl. 13:06 |
|
![]() |
|
scummy
Entusiastisk
Oprettet: 14 Okt 2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 827 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22 Sep 2010 kl. 14:59 |
|
Jeg kan ikke finde noget specielt skummelt ved siden.
Men Men Men husk: "Hvis noget lyder for godt til at være sandt" sååååååååååå vær forsigtig
Jeg springer over ...........pøj pøj
|
|
![]() |
|
MC
Entusiastisk
Oprettet: 09 Nov 2007 Status: Offline Point: 3548 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22 Sep 2010 kl. 16:28 |
|
Både Clear Cloud og WOT blokerer, og det er nok for mig. Men ikke en gang selv om de ikke havde blokeret, havde jeg aldrig givet min email til den side. Det lugter langt væk, det der.
|
|
|
"Those who would sacrifice freedom for security deserve neither" / Benjamin Franklin
|
|
![]() |
|
MC
Entusiastisk
Oprettet: 09 Nov 2007 Status: Offline Point: 3548 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22 Sep 2010 kl. 16:30 |
Jow, der er sikkert ingen driveby`s på siden, men derfor kan den da godt være en uhæderlig side, som man bør holde snotten fra. Det siger min "fornemmer" ihvertfald.
|
|
|
"Those who would sacrifice freedom for security deserve neither" / Benjamin Franklin
|
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22 Sep 2010 kl. 20:34 |
|
Har haft scannet den med andre onlinescannere og indrømmer at jeg tog fejl i første omgang
![]() Det får mig dog ikke til at bruge ClearCloud da den blokerer for sider som jeg bruger dagligt. Men 1-0 til Krumme. Redigeret af KurtE - 22 Sep 2010 kl. 20:36 |
|
![]() |
|
mjjzf
Entusiastisk
Oprettet: 16 Okt 2007 Sted: Valby Status: Offline Point: 4751 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23 Sep 2010 kl. 01:43 |
|
Okay, skal vi lige være enige om, at phishing ikke er det samme som kompromitterende spyware og orme?
Som jeg ser det, er denne advarsel en rapport om, at der har været rapporteret misbrug med de oplysninger, de har fået - hvor en scanner konkluderer, at der ikke er nogen problemer. |
|
![]() |
|
krummedige
Entusiastisk
Oprettet: 14 Okt 2007 Status: Offline Point: 6273 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23 Sep 2010 kl. 01:57 |
|
Klart
![]() Man bliver måske nok "kun" Spammet helt vildt ! |
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 12> |
|
Tweet
|
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |