![]() |
Hvad er det lige... |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | |||
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Hvad er det lige...Sendt: 18 Okt 2007 kl. 23:18 |
||
|
der gør, at man kan finde på at gøre dette.
|
|||
![]() |
|||
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18 Okt 2007 kl. 23:49 |
||
|
Fuldstændig sindssygt!
For at være helt ærlig troede jeg sgu man døde af så store mængder vodka! |
|||
![]() |
|||
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18 Okt 2007 kl. 23:59 |
||
Husker ikke helt, men for nogle år siden var der en ung mand her i landet, der døde, efter indtagelse af en halv liter dansk brændevin. Jeg ved ikke om den Vodka der her er tale om er lige så stærk, som brændevin, her i landet, men mon ikke. Ham her få jo nok det meste ud igen, det var vist ikke tilfældet med "kun" en halv liter, nok derfor. Det blev jo optaget i blodet altsammen.
|
|||
![]() |
|||
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19 Okt 2007 kl. 00:11 |
||
Ja, det er nok rigtigt. Men vil nu tro at minimum en halv liter alligevel bliver optaget i kroppen - og det er altså meget, rigtig meget, især når det er på så kort tid. Og vodka har altid minimum 37 % alkoholprocent, så vidt jeg ved - så er mindst lige så stærk som dansk brændevin. Men det handler selvfølgelig også nok om, at denne russiske fyr, har noget mere erfaring ud i voldsomt vodkaindtag, end en normal ung dansker har i brændevinsindtag... |
|||
![]() |
|||
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19 Okt 2007 kl. 00:13 |
||
|
@ driflin
Håber absolut du har ret i det sidste.
|
|||
![]() |
|||
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19 Okt 2007 kl. 00:15 |
||
Det har jeg Er nemlig selv én af de unge i dag, så kender det på mig selv ![]() Og brændevin kan jeg da godt drikke - men en halv liter? Arhhhh.. det er måske lige over grænsen Til gengæld går man aldrig helt galt i byen med en ordentlig røvfuld bajere... ![]() |
|||
![]() |
|||
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19 Okt 2007 kl. 00:34 |
||
Er også mest til øl, men når jeg kommer op på den syvende -ottende, her om aftenen, så smager de ikke rigtig, som de plejer.
|
|||
![]() |
|||
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19 Okt 2007 kl. 00:37 |
||
Hehe.. nej.. det er rigtigt... så er det lige før man kan drikke Harboe Pilsner ![]() |
|||
![]() |
|||
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19 Okt 2007 kl. 00:43 |
||
|
|
|||
![]() |
|||
krummedige
Entusiastisk
Oprettet: 14 Okt 2007 Status: Offline Point: 6273 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19 Okt 2007 kl. 01:04 |
||
|
Lidt rystende at se en ung mand sætte livet på spil for 1 dollar....
|
|||
![]() |
|||
Besvar
|
Side 12> |
|
Tweet
|
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |