![]() |
32/64bit på 2 HD |
Besvar
|
| Forfatter | |
El Barsko
Entusiastisk
Oprettet: 02 Dec 2007 Sted: Slangerup Status: Offline Point: 35141 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: 32/64bit på 2 HDSendt: 13 Nov 2010 kl. 12:18 |
|
Til orientering: Både min Windows 7, og Vista er 64bit. Kan køre Diablo II, og andre gamle programmer, på 7eren, i XPMode. Uden CD, henter programmer til det, fra Microsoft. På Vista kan jeg lave en Virtual PC, men her skal jeg så bruge min XPPro CD, og den er Dansk, og derfor 32bit, og kan således ikke installeres, processen kører ellers fint – halvvejs. Så kommer vi til spørgsmålet: Jeg har afmonteret harddisken, som XPPro fornyeligt er installeret på,(gammel PC). Havde så tænkt mig, at få den monteret i min Vista 64, vil det kunne lade sig gøre? Altså have en HD med 32bit, og en HD med 64bit, på samme PC? Således, at PCen starter op med Vista, medmindre jeg vælger XP? Huum- egentlig ret meget, at skrive for, at få et ”Ja”, eller ”Nej”. |
|
|
Venlig hilsen El Barsko
Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten... men han har det sjovere. |
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13 Nov 2010 kl. 12:43 |
|
Ja
|
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13 Nov 2010 kl. 12:46 |
|
Og så den lidt længere
![]() De to styresystemer har jo ikke med hinanden at gøre, da det er selve installationen som bestemmer hvilken bit hastighed der skal bruges. Men for at få mulighed for at vælge hvilket styresystem der skal startes op i, skal begge harddiske være koblet til computeren på samme tid. |
|
![]() |
|
El Barsko
Entusiastisk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13 Nov 2010 kl. 12:48 |
Det var jo ikke fordi jeg ikke ville høre andre kommentarar.
Tak for svaret.
|
|
|
Venlig hilsen El Barsko
Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten... men han har det sjovere. |
|
![]() |
|
El Barsko
Entusiastisk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13 Nov 2010 kl. 12:49 |
"koblet til computeren på samme tid."
Den skal jeg lige have uddybet lidt. Redigeret af El Barsko - 13 Nov 2010 kl. 12:50 |
|
|
Venlig hilsen El Barsko
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13 Nov 2010 kl. 13:05 |
|
Det var også en tosset måde at skrive det på, de skal selvfølgelig bare sidde i computeren og være sat til med diverse stik som når de normalt sidder i computeren.
|
|
![]() |
|
El Barsko
Entusiastisk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13 Nov 2010 kl. 13:08 |
Det gik jeg også ud fra, at du mente, ville bare være helt sikker.
|
|
|
Venlig hilsen El Barsko
|
![]() |
|
Besvar
|
|
|
Tweet
|
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |