![]() |
Dropbox |
Besvar
|
| Forfatter | |
from60
Engageret
Oprettet: 19 Okt 2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 116 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: DropboxSendt: 15 Aug 2024 kl. 11:02 |
|
Hejsa nettipsere.
Jeg har brugt Dropbox som "opbevaring" i forbindelse med levering af fotos og mapper med ting til salg osv, men er begyndt at blive ret træt af reklamer derinde - det er både med at opgradere og dermed betale for unødvendig ekstra plads og en masse andet . Er der nogen som kan anbefale et andet program som er noget mere brugervenligt ? Jeg er ikke imponeret af hverken Google drev eller One drive . Pft |
|
![]() |
|
El Barsko
Entusiastisk
Oprettet: 02 Dec 2007 Sted: Slangerup Status: Offline Point: 35141 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15 Aug 2024 kl. 11:59 |
|
Jeg bruger mest onedrive: Der jo også Google drev: Fra filmen Krypskytterne på Næsbygård. Til store mængder er der jo Mega.
|
|
|
Venlig hilsen El Barsko
Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten... men han har det sjovere. |
|
![]() |
|
ebh
Engageret
Oprettet: 02 Jan 2013 Sted: København Status: Offline Point: 225 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20 Aug 2024 kl. 18:43 |
|
Jeg anvender min Synology NAS og "Proton Drive".
|
|
![]() |
|
krummedige
Entusiastisk
Oprettet: 14 Okt 2007 Status: Offline Point: 6273 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30 Aug 2024 kl. 02:19 |
|
Dropbox har været færdige længe i deres gratis udgave. 2 giga og masser af reklamer ![]() Hos den gratis Proton mail, følger der 5 Giga med. Og man kan så have mere en en mail, og fordele det. Og så er det sikket ![]() |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
|
Tweet
|
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |