![]() |
Bruger du flere e-mailadresser? |
Besvar
|
| Forfatter | |
El Barsko
Entusiastisk
Oprettet: 02 Dec 2007 Sted: Slangerup Status: Offline Point: 35141 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Bruger du flere e-mailadresser?Sendt: 31 Okt 2024 kl. 13:17 |
|
Bruger du flere e-mailadresser? "Bruger du mere end én personlig e-mailadresse, og hvis ja, hvor mange har du? Jeg har en primær adresse, jeg bruger til næsten alt, med et par sekundære adresser, jeg kun bruger under specifikke omstændigheder." Ja det er jo et interessant spørgsmål. Jeg har/bruger selv 3 styks. ![]() Læs de mange svar, nogle er ret interessante.
![]() Redigeret af El Barsko - 31 Okt 2024 kl. 13:19 |
|
|
Venlig hilsen El Barsko
Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten... men han har det sjovere. |
|
![]() |
|
ebh
Engageret
Oprettet: 02 Jan 2013 Sted: København Status: Offline Point: 225 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31 Okt 2024 kl. 20:41 |
|
Begrænsningens kunst: 2 Gmail og 4 Protonmail.
|
|
![]() |
|
queen
Staff
Oprettet: 10 Jan 2011 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 2126 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01 Nov 2024 kl. 07:56 |
|
ja, 5 Gmail
![]() |
|
![]() |
|
Bindegal
Entusiastisk
Oprettet: 17 Okt 2007 Sted: København Status: Offline Point: 27440 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01 Nov 2024 kl. 16:06 |
|
1 primær Gmail og 2 andre som "backup", ellers bruger jeg typisk https://10minute-mail.org
når jeg skal tilmelde mig et eller andet som jeg ikke vil have mails fra, eller hvis jeg bare skal modtage en licens..
|
|
![]() |
|
Admin
Staff
Oprettet: 14 Okt 2007 Sted: Sydfyn Status: Offline Point: 4120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01 Nov 2024 kl. 17:10 |
|
Yes, jeg har også nogle stykker. En Gmail, som jeg ikke kan undvære (plus en Gmail ekstra). Dertil en Hotmail, som sjældent er i brug. Jeg har også nogle domæner, som jeg har emailadresser tilknyttet, bl.a. Nettips.dk og Bojsen.dk.
Begrænsningens kunst ...
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
|
Tweet
|
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |