Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Windows
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Live Mail problemer.
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Live Mail problemer.

Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 19 Dec 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5125
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Live Mail problemer.
    Sendt: 28 Jan 2013 kl. 10:34
I går Søndag morgen fik jeg en Mail fra Microsoft Live Team ang. Live Messinger og Skype. Jeg ved at de lukker noget ned, eller flytter det i "Skyen", men jeg mener ikke at JEG har fået relevante oplysninger om hvad ? Hvornår ? det vil ske.
Sidst på dagen Søndag kunne jeg så ikke tilgå Live Mail, og har forsøgt diverse reparationer uden held.
Hvad foregår der ? Har nogen en løsning til hvordan jeg tilgår mine Mail's uden at miste nogen af de kontoer jeg har ?Confused

Redigeret af Wiseguy - 28 Jan 2013 kl. 20:30
Mvh. Wiseguy.

The best things in life are FREE.
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Point: 35141
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 Jan 2013 kl. 10:41
Denne side har en vejledning, på udenbysk:
[URL=http://www.tipsandtutorials.net/merging-your-windows-live-messenger-with-skype.html[/URL]
Hvordan gør man det, så det virker? Windows 8

Redigeret af El Barsko - 28 Jan 2013 kl. 10:44
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 Jan 2013 kl. 10:42

Nå, det virker ikke:http://www.tipsandtutorials.net/merging-your-windows-live-messenger-with-skype.html

Redigeret af El Barsko - 28 Jan 2013 kl. 10:42
Venlig hilsen El Barsko

men han har det sjovere.
Til top
Garfield Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 01 Feb 2008
Sted: dk
Point: 3512
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Garfield Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 Jan 2013 kl. 10:46
hej Du skulle absolut ikke miste nogle af dine live mail konto'er.  

Men det handler om, at Messenger udgår og bliver erstattet af SKYPE i stedet.  På skype kan du også chatte - altså hvis du benytter den funktion.  Alle dine messengerkontakter ligger allerede i skype.

Men send mig lige en PM med den mailadr. som du kan tilgå - så videresender jeg dig en mail jeg har fra MS.

garfield
Til top
Garfield Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 01 Feb 2008
Sted: dk
Point: 3512
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Garfield Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 Jan 2013 kl. 11:57
M.h.t. hvornår disse ændringer vil ske - er det den 1. marts d.å. Det er messinger der lukker og bliver overtaget af Skype.

Men jeg er ikke orienteret om at der skal ske ændringer i Windows Live Mail, nok fordi jeg ikke selv kører det program fra MS.
garfield
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Point: 27440
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 Jan 2013 kl. 19:48
De laver det om til noget de kalder outlook vidstnok..
Til top
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 Jan 2013 kl. 20:22
Oprindeligt skrevet af Bindegal Bindegal skrev:

De laver det om til noget de kalder outlook vidstnok..
Det har vist været nævnt her på NETTIPS i efteråret, men jeg tog mig ikke særligt af det.
Det er bare mærkeligt at samme dag man så får en Mail ang. emnet, ja så kan jeg ikke åbne min Live Mail.
Jeg har forsøgt at fjerne Hele det "Live Halløj", men når jeg så vil geninstallere får jeg besked på at jeg stadig har Mail & Messinger installeret. Det er den sædvanlige tur med at der stadig ligger filer gemt i skjulte filer som ikke kan åbnes og fjernes.
Det er mig uforståeligt at der ikke findes et program som kan scanne og fjerne disse efterladenskaber, at man skal bruge ton's vis af timer på at løse så simpel en opgave som at fjerne et par programmer. Jeg har forsøgt at fjerne det efter Microsoft's egen henvisninger, og scannet med både Ccleaner, Ncleaner samt Registry First Aid, men intet hjælper. Det kommer jo selvfølgelig ikke bag på mig, for det er så typisk Microsoft alt deres l... skal hænge sammen i en stor pærevælling og være umuligt at fjerne, og så er der jo kun en formatering tilbage......Sa...Angry
Mvh. Wiseguy.

Til top
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 Jan 2013 kl. 20:30
Har du prøvet "vis skjulte filer" inden du scanner:
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Show-hidden-files
Venlig hilsen El Barsko

men han har det sjovere.
Til top
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 Jan 2013 kl. 20:37
Oprindeligt skrevet af El Barsko El Barsko skrev:

Har du prøvet "vis skjulte filer" inden du scanner:
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Show-hidden-files
Jeps, det har jeg El Barsko, og der fandt jeg også en del i 'Document And Settings', der ved jeg jo af erfaring at der også skal fjernes en del. Jeg fjernede foresten 1,3 GB af filer fra gamle programmer og install. oplysninger Shocked
Nu vil jeg prøve at bruge REGEDIT, og så søge der efter Windows Live, Messinger eller andet af de tilhørende programmer, og så bliver det hele slettet. PC'en kører ellers fint, så derfor er jeg ked af at skulle til at formatere.
Mvh. Wiseguy.

Til top
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 Jan 2013 kl. 20:43
Ok, håber du får held med det.
Venlig hilsen El Barsko

men han har det sjovere.
Til top
 Besvar Besvar Side  123 5>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.176 sekunder.