![]() |
Live Mail problemer. |
Besvar
|
Side 123 5> |
| Forfatter | |
Wiseguy
Entusiastisk
Oprettet: 19 Dec 2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5125 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Live Mail problemer.Sendt: 28 Jan 2013 kl. 10:34 |
|
I går Søndag morgen fik jeg en Mail fra Microsoft Live Team ang. Live Messinger og Skype. Jeg ved at de lukker noget ned, eller flytter det i "Skyen", men jeg mener ikke at JEG har fået relevante oplysninger om hvad ? Hvornår ? det vil ske.
Sidst på dagen Søndag kunne jeg så ikke tilgå Live Mail, og har forsøgt diverse reparationer uden held. Hvad foregår der ? Har nogen en løsning til hvordan jeg tilgår mine Mail's uden at miste nogen af de kontoer jeg har ?
![]() Redigeret af Wiseguy - 28 Jan 2013 kl. 20:30 |
|
|
Mvh. Wiseguy.
The best things in life are FREE. |
|
![]() |
|
El Barsko
Entusiastisk
Oprettet: 02 Dec 2007 Sted: Slangerup Status: Offline Point: 35141 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28 Jan 2013 kl. 10:41 |
|
Denne side har en vejledning, på udenbysk:
[URL=http://www.tipsandtutorials.net/merging-your-windows-live-messenger-with-skype.html[/URL] Hvordan gør man det, så det virker? Windows 8 Redigeret af El Barsko - 28 Jan 2013 kl. 10:44 |
|
|
Venlig hilsen El Barsko
Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten... men han har det sjovere. |
|
![]() |
|
El Barsko
Entusiastisk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28 Jan 2013 kl. 10:42 |
|
Nå, det virker ikke:http://www.tipsandtutorials.net/merging-your-windows-live-messenger-with-skype.html Redigeret af El Barsko - 28 Jan 2013 kl. 10:42 |
|
|
Venlig hilsen El Barsko
Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten... men han har det sjovere. |
|
![]() |
|
Garfield
Entusiastisk
Oprettet: 01 Feb 2008 Sted: dk Status: Offline Point: 3512 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28 Jan 2013 kl. 10:46 |
|
hej Du skulle absolut ikke miste nogle af dine live mail konto'er.
Men det handler om, at Messenger udgår og bliver erstattet af SKYPE i stedet. På skype kan du også chatte - altså hvis du benytter den funktion. Alle dine messengerkontakter ligger allerede i skype. Men send mig lige en PM med den mailadr. som du kan tilgå - så videresender jeg dig en mail jeg har fra MS. |
|
|
garfield
|
|
![]() |
|
Garfield
Entusiastisk
Oprettet: 01 Feb 2008 Sted: dk Status: Offline Point: 3512 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28 Jan 2013 kl. 11:57 |
|
M.h.t. hvornår disse ændringer vil ske - er det den 1. marts d.å. Det er messinger der lukker og bliver overtaget af Skype.
Men jeg er ikke orienteret om at der skal ske ændringer i Windows Live Mail, nok fordi jeg ikke selv kører det program fra MS.
|
|
|
garfield
|
|
![]() |
|
Bindegal
Entusiastisk
Oprettet: 17 Okt 2007 Sted: København Status: Offline Point: 27440 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28 Jan 2013 kl. 19:48 |
|
De laver det om til noget de kalder outlook vidstnok..
|
|
![]() |
|
Wiseguy
Entusiastisk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28 Jan 2013 kl. 20:22 |
Det er bare mærkeligt at samme dag man så får en Mail ang. emnet, ja så kan jeg ikke åbne min Live Mail. Jeg har forsøgt at fjerne Hele det "Live Halløj", men når jeg så vil geninstallere får jeg besked på at jeg stadig har Mail & Messinger installeret. Det er den sædvanlige tur med at der stadig ligger filer gemt i skjulte filer som ikke kan åbnes og fjernes. Det er mig uforståeligt at der ikke findes et program som kan scanne og fjerne disse efterladenskaber, at man skal bruge ton's vis af timer på at løse så simpel en opgave som at fjerne et par programmer. Jeg har forsøgt at fjerne det efter Microsoft's egen henvisninger, og scannet med både Ccleaner, Ncleaner samt Registry First Aid, men intet hjælper. Det kommer jo selvfølgelig ikke bag på mig, for det er så typisk Microsoft alt deres l... skal hænge sammen i en stor pærevælling og være umuligt at fjerne, og så er der jo kun en formatering tilbage......Sa...
![]() |
|
|
Mvh. Wiseguy.
|
![]() |
|
El Barsko
Entusiastisk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28 Jan 2013 kl. 20:30 |
|
Har du prøvet "vis skjulte filer" inden du scanner:
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Show-hidden-files |
|
|
Venlig hilsen El Barsko
|
![]() |
|
Wiseguy
Entusiastisk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28 Jan 2013 kl. 20:37 |
![]() Nu vil jeg prøve at bruge REGEDIT, og så søge der efter Windows Live, Messinger eller andet af de tilhørende programmer, og så bliver det hele slettet. PC'en kører ellers fint, så derfor er jeg ked af at skulle til at formatere.
|
|
|
Mvh. Wiseguy.
|
![]() |
|
El Barsko
Entusiastisk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28 Jan 2013 kl. 20:43 |
|
Ok, håber du får held med det.
|
|
|
Venlig hilsen El Barsko
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 123 5> |
|
Tweet
|
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |