Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Windows
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Geninstallere vista
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Geninstallere vista

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Geninstallere vista
    Sendt: 13 Sep 2009 kl. 17:52
Hej herinde..
 
Har fået et problem med min computer, og prøver nu at se om i eventuelt kunne hjælpe mig efter forgæves "google-surfing" rundt omkring.
 
Jeg har nok som mange andre købt en medion maskine "stationær" i butikken aldi, som ud fra prisen kører helt uden problemer.
 
Men herforleden dag startede jeg computeren op, og så stod der at den overførerede opdateringer under opstart af vista som den plejer at gøre, men efter at den stod ca. 10 sekunder med dette billede genstartede den selv. Problemet er så at det bliver den ved med at gøre hele tiden uden anset om jeg afbryder forbindelsen til nettet, trykker på alle mulige knapper, ja selv i fejlsikret tilstand tror jeg.
 
Så jeg kan ikke rigtig komme videre, da jeg ikke har nogle muligheder nu når den ikke er kommet ind i selve windows endnu hvor jeg måske kunne trykke på noget.
 
Så mit spørgsmål lyder på følgende..
 
Nogle der kender til dette problem, men en eventuelt løsning..?
 
Jeg havde selv forudset at jeg ville "geninstallere" men problemet er at jeg ikke har nogen vista på skive og har nu efter længere søgning opgivet at finde en eventuelt download for dette. Kan det virkelig passe man ikke kan downloade vista, brænde den ud og bruge sin originale nøgle der fulgte med..?
 
Håber på der er nogle der eventuelt kan hjælpe..
 
På forhånd tak.
 
Mvh. Andersen.
  
Til top
Garfield Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 01 Feb 2008
Sted: dk
Status: Offline
Point: 3512
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Garfield Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Sep 2009 kl. 17:56
hej og prøv  at se her:
 
det kan måske hjælpe dig på vejSmile
garfield
Til top
Garfield Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 01 Feb 2008
Sted: dk
Status: Offline
Point: 3512
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Garfield Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Sep 2009 kl. 17:57
forresten velkommen til NettipsBig%20smile
garfield
Til top
Virtual-Aidz Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 1425
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Virtual-Aidz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Sep 2009 kl. 18:52
Genstartede du den efter kun 10sekunder på opdateringsskærmen?

Det syntes selv jeg lyder lidt dumt, og kunne meget vel f**ke et eller andet op.

Håber dog du finder noget hjælp til en geninstallation.
Til top
Garfield Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 01 Feb 2008
Sted: dk
Status: Offline
Point: 3512
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Garfield Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Sep 2009 kl. 18:58
Iøvrigt hvis du har købt en Medion - findes der en Hotline du kan ringe til og få hjælp læs her:
 
http://www.medion.dk/service/?hotline/hotline.htm så er du da sikker på at få den rigtige vejledning.
garfield
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Sep 2009 kl. 21:48
Alletiders, jeg har prøvet at kontakte dem derinde, og det viser sig der findes en recovery cdrom til systemet. - Det prøver jeg at bikse med istedet.
 
I skal have tak for den hurtige feedback. Thumbs%20Up
 
Mvh Andersen
Til top
Garfield Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 01 Feb 2008
Sted: dk
Status: Offline
Point: 3512
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Garfield Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Sep 2009 kl. 22:02
WinkDet var rart at kunne hjælpe - held og lykke med det.
 
P.S. Det kan man så lære af, dermed mener jeg - få altid en recovery cd med i købet - det er trods alt det nemmeste, som JEG ser det. Har selv lige købt en bærbar - og har fået samtlige cd'er med, så jeg vil aldrig få det problem. Har lært min lektie.Wink
garfield
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.297 sekunder.